1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار برگزیده « مسابقه سراسری عکس نوروز » به نمایش درآمد

آثار برگزیده « مسابقه سراسری عکس نوروز » به نمایش درآمد

نوروز آیین آغازین روز سال ایرانیان و آیین بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در جهان است که در شصت و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در چهارم اسفندماه سال ۱۳۸۸ به رسمیت شناخته شد.
به همین مناسبت انجمن عکاسان خراسان رضوی با همکاری کانون هنرمندان خراسان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد و بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی مسابقه ای را با همین عنوان طراحی و فراخوان " مسابقه سراسری عکس نوروز " را در حداقل زمان ممکن اعلام کردند.
دبیرخانه این مسابقه با برخورداری از اطلاع رسانی مناسب خود در کمترین زمان (نزدیک به یک ماه) امروز شنبه ۱۱ اردی بهشت ماه ۱۳۸۹ اعلام کرد: از میان ۶۵۹ عکس دریافتی از ۷۰ عکاس و ۱۸ شهرستان تعداد ۵۹ قطعه عکس از ۲۸ عکاس به نمایشگاه راه یافته است.

همچنین فرامرز عامل بردبار عضو گروه داوری در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " از استقبال مناسب عکاسان کشور از این فراخوان یاد کرد و اظهار داشت: اگر چه با کمترین زمان ممکن طراحی، اطلاع رسانی و برگزاری این فراخوان را برعهده گرفتیم ولی هماهنگی های موجود بین برگزارکنندگان، آمار قابل قبولی را برای اولین سال برگزاری این مسابقه به همراه داشت به طوریکه حضور آثار عکاسان از گوشه گوشه ایران حاکی از اقبال و موفقیت نمایشگاه و این دوره از مسابقه است. ایشان در خاتمه از زمان گشایش نمایشگاه آثار منتخب هیات داوران، عصر امروز ساعت ۱۷ در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) خبر داد.

لازم به یادآوری است داوری این مسابقه بر عهده مرتضی لطفی، سیدعلی سیدی و فرامرز عامل بردبار بوده است.
علاقمندان می توانند تا پایان هفته جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ از این آثار در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) دیدن کنند.
مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) در مشهد، بوستان ملت، واقع شده است.
اخبار تکمیلی پیرامون اسامی راه یافتگان و منتخبین و همچنین امکان مشاهده عکس ها بلافاصله پس از دریافت، منعکس خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست