1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. آثار عکاسان جشنواره تعاون به نمایش درآمد

آثار عکاسان جشنواره تعاون به نمایش درآمد

تعاونآثار منتخب دور نخست جشنواره تعاون در مرکز فرهنگی هنری تلاش به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون ، عکس های منتخب هیات داوران دور نخست جشنواره متشکل از : منصوره معتمدی ، کاووس صادقلو و محمدرضا بهشتی منفرد به مناسبت هفته دولت از سوی دبیرخانه این جشنواره در مرکز فرهنگی هنری تلاش به نمایش گذاشته شد.
در این نمایشگاه که به مدت دو روز ادامه خواهد یافت تنی چند از مدیران و مسئولین عالی رتبه وزارت کار ، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین محمد نیک عهد به عنوان کارشناس مفهومی جشنواره حضور یافتند و ۲۷ قطعه عکس از نگاه عکاسان تعاون را در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر به شکل گروهی مورد مرور و بحث و گفت وگو قرار دادند.

دبیرخانه جشنواره ادواری عکس تعاون اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه را به این ترتیب معرفی کرد:
عبدالرضا محسنی ، افشین آذریان ، امین رحمانی ، داود کهن ترابی ، فاتح شافعی ، فاطمه سادات حجازی ، هادی کریمی ، جمشید فرجوندفردا ، محمود صادقی ، مازیار اسدی ، محمدرضا رحیمی ، مجتبی محسنی ، نیما مهدی پور ، عمران اشرلو ، پرویز گلی زاده ، پدرام اجتماعی ، پیمان حمیدپور ، پویا بیات ، سعیدرضا مقصودی ، سعید موسوی ، ساسان جوادنیا ، شاهو کریمیان ، شیرین غازی اصفهانی ، سلیمان گلی .

لازم به ذکر است مطابق مفاد فراخوان دور نخست پس از دریافت فایل آثار راه یافته ، مبلغ حق التالیف عکاسان به حساب ایشان واریز شده است.
شایسته است عکاسان نامبرده شده که حائز دریافت این مبلغ بوده اند وصول و یا عدم وصول رقم را با شماره همراه دبیر فراخوان (۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷) و یا با دبیرخانه فراخوان (۸۸۳۴۸۸۲۴) درمیان بگذارند.
مدیر جشنواره تعاون سعی دارد تا با هماهنگی های انجام گرفته امکان نمایش این آثار را با سایر مراکز و ادارات کل استان های کشور برای نمایش عمومی فراهم نماید.
لازم به ذکر است دور دوم جشنواره عکس تعاون در حال برگزاری است و دبیرخانه جشنواره هم اکنون آخرین روزهای مهلت ارسال عکس را به این دبیرخانه پشت سر می گذارد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دفتر انجمن عکاسان ایران منتقل شد
پسین
آموزش تخصصی عکاسی زیر آب

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست