1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش عکس‌های قاجاری حرم مطهر رضوی در موزه ملک

نمایش عکس‌های قاجاری حرم مطهر رضوی در موزه ملک

  جشنواره‌ای به مناسبت ولادت امام رضا (ع) در موزه ملک و نمایشگاه نقاشی خطهای هادی روشن ضمیر در نگارخانه ساربان برگزار می‌شود.  

به گزارش خبرگزاری مهر، امسال نیز همانند سال گذشته به مناسبت ولادت خجسته امام رضا (ع) جشنواره‌ای در مؤسسه ملک برپا می‌شود.این جشنواره که از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ مهرماه برگزار می‌شود و شامل مجموعه برنامه‌هایی چون برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و نمایشگاه در دیگر موزه‌ها و تورهای دانش آموزی اشاره کرد.

برنامه تورهای دانش آموزی که به صورت رایگا ن برگزار می‌شود شامل برنامه‌های بازدید رایگان از مجموعه‌های نفیس موزه، کارگاه آشنایی با تاریخ وسکه، برگزاری مسابقه‌هایی در زمینه نقاشی و سکه شناسی، کارگاه ساخت سکه با گل و قصه گویی از داستانهای مرتبط با امام رضا (ع) است.

بخش نمایشگاه‌های داخلی مؤسسه شامل نمایشگاه ۳۰ عکس منتخب ازعکسهای قاجاری حرم مطهر رضوی از مجموعه آلبوم خانه کاخ گلستان که در نگارخانه جدید مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نمایش در می‌آید.

نمایشگاه کتاب نیز با بیش از ۵۰ عنوان کتاب با موضوع امام رضا (ع) از کتابهای موجود در مجموعه کتابخانه ملک که در زمینه‌های مختلفی مانند سیر زندگی امام رضا (ع) و آثار و روایتهای به جای مانده از آن امام بزرگوار برپا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند به نشانی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک واقع در خیابان امام خمینی، محوطه باغ ملی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با تلفن ۶۶۷۵۱۲۹۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۳تماس بگیرند.

ساربان

آثار نقاشی خط هادی روشن ضمیر پنجشنبه ۱۵ مهربه روی دیوار نگارخانه ساربان می‌رود.

هادی روشن ضمیر متولد ۱۳۵۱ است. وی تاکنون در نمایشگاه‌های متعدد گروهی و جشنواره‌های مختلف شرکت کرده است و این پانزدهمین نمایشگاه انفرادی روشن ضمیر محسوب می‌شود.در این نمایشگاه ۲۵ اثر با ابعاد ۱۲۰×120 تا ۳۵/۳×180 ارائه شده و سعی روشن ضمیر بر این است که خوشنویسی را از حالت وسیله انتقال مطلب فاصله دهد و بیشتر به رنگ ، فرم و فضا بپردازد.

 این نمایشگاه تا ۲۶ مهر در نگارخانه ساربان واقع در در خیابان مهناز، خیابان مهماندوست، پلاک ۸ دایر است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست