1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش عکس‌‌‌های قاجاری در ایران و گرجستان

نمایش عکس‌‌‌های قاجاری در ایران و گرجستان

با تجدید تفاهم نامه‌های همکاری مشترک میان ایران و گرجستان، نمایشگاهی از عکس های قاجاری این دو کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهباز یزدانی مدیرکل دفتر بین الملل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  با اشاره به همکاری‌های مشترک دو کشور ایران و گرجستان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری گفت: «با توجه به پایان اعتبار اسناد همکاری مشترک در حوزه میراث فرهنگی و همچنین گردشگری میان دو کشور که در سال های گذشته به امضا رسیده بود، طی مکاتبه با وزارت امور خارجه این قرارداد تمدید شد.»

در قالب این تفاهم نامه‌ها، برنامه‌های مشترکی در حوزه های مختلف اجرا خواهد شد. یزدانی برگزاری نمایشگاه عکس های قاجاری در دو کشور ایران و گرجستان را یکی از بند های برنامه همکاری مشترک در حوزه میراث فرهنگی میان دو کشور برشمرد.  

نیکولوز ناخوتسریشویلی، رایزن سفارت گرجستان در تهران ن در دیدار با مدیر کاخ موزه گلستان از علاقه‌مندی مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری این کشور برای همکاری با ایران برای چاپ عکس‌های قاجاری در قالب آلبوم و تقویم و نیز کتابی به سه زبان گرجی، فارسی و انگلیسی خبر داد و خواستار برگزاری هر چه سریع‌تر این نمایشگاه شد.

در این نمایشگاه عکس‌های یکصد و پنجاه ساله قاجاری که در مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان نگهداری می‌شود و برخی از آنها مربوط به کشور گرجستان است به نمایش در خواهد آمد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست