1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش فیلم مستند « چشم جنگ » در سینماهای فلسطین و سپیده

نمایش فیلم مستند « چشم جنگ » در سینماهای فلسطین و سپیده

نمایش عمومی فیلم مستند « چشم جنگ » با موضوع سعید صادقی عکاس سالهای دفاع مقدس در دو نمایش مستقل در سینماهای فلسطین و سپیده اجرا می شود .
چشم جنگ فیلم مستند سعید صادقی به گزارش پایگاه عکس چیلیک نمایش فیلم مستند « چشم جنگ » به زندگی شخصیتی چون سعید صادقی به عنوان یکی از عکاسان صاحب نام سالهای جنگ عراق و ایران می پردازد که در این مستند عکاس با جستجو و پیگیری در پی یافتن نام و نشانی از عوامل انسانی عکس های سالهای پیش خود است و سیر این داستان با فراز و فرودهایی که عکاس با آن مواجه است در این فیلم مستند به وضوح قابل مشاهده است .
تهیه کنندگی این فیلم را ابراهیم حاتمی کیا عهده دار بوده و یوسف حاتمی کیا و مهدی برجیان کارگردانی این فیلم مستند را برعهده دارند .

نمایش فیلم مستند « چشم جنگ » فیلمی ۶۰ دقیقه ای است که به داستان سعید صادقی یکی از عکاسان جنگ تحمیلی پرداخته است که بعد از ٢۵ سال که از سالهای اتمام جنگ می گذرد همچنان درگیر عکس هایی است که سالها پیش ثبت شان کرده و هنوز به دنبال آدم های درون عکس هایش است .
فیلم مستند « چشم جنگ » در نهمین جشنواره سینما حقیقت شرکت داده شده و در دو بخش مسابقه ملی و بخش بین المللی آوینی حضور دارد.

مسئولیت عکاسی از این فیلم را سیدمحسن سجادی بر دوش گرفته و آهنگسازی این اثر را کارن همایونفر پذیرفته و طراحی و ترکیب صدا را مهرداد جلوخانی عهده دار بوده است .
زمان اکران فیلم مستند « چشم جنگ » ساعت ۲۲ شامگاه پنج شنبه ۲۶ آذرماه جاری در سالن شماره دو سینما فلسطین است و در نمایشی دیگر در شامگاه شنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه برای عموم علاقه مندان در سالن شماره یک سینما سپیده به نمایش گذاشته می شود .
حضور در هر دو زمان های اعلام شده و تماشای این فیلم مستند همراه با عوامل دست اندرکار فیلم و موضوع برای عموم علاقه مندان آزاد و رایگان است.
سینما فلسطین در تهران ، خیابان طالقانی ، حدفاصل میدان فلسطین و خیابان ولیعصر واقع شده و سینما سپیده در تهران ، خیابان انقلاب اسلامی ، بعد از تقاطع خیابان وصال می باشد .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس‌ علی باقری در نگارخانه شماره شش
پسین
جلد دوم کتاب « قربانیان جنگ » در راه است

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • ممنون می شوم شرایط اکران دوباره این فیلم را فراهم کنید و ما را هم که امکان حضور در زمان نمایش قبلی نداشتیم مطلع کنید.

    پاسخ
  • لطفا در صورت امکان شرایط اکران مجدد این فیلم ارزشمند را فراهم کنید.
    با تشکر، گروه عکاسان انجمن سینمای جوانان تهران

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست