1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه «چیلیک» میزبان آثار اعضای انجمن عکاسان تئاتر شد

نگارخانه «چیلیک» میزبان آثار اعضای انجمن عکاسان تئاتر شد

نگارخانه «چیلیک» میزبان آثار اعضای انجمن عکاسان تئاتر شد

» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

هفتاد و پنجمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه «چیلیک»، به نمایش عکس‌های اعضای انجمن عکاسان تئاتر، در هفته بزرگداشت جهانی تئاتر با عنوان «نگاره‌ها» اختصاص یافت.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مخاطب نگارخانه چیلیک در این دوره از نمایشگاه، تعداد ۵۶ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی را که منتخب ۳۱ تن از عکاسان این انجمن است، مشاهده خواهند کرد.

در بخشی از قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است:«زندگی با مرگ توامان است و هستی در دایره‌ای بسته به نام بودن و نبودن در تداوم. عکس تئاتر اما این حلقه را می‌شکند. اکسیر حیات جاودان است، گویا که میرا را به نامیرا بدل می کند. از لحظه ابدیتی می‌سازد. تو در تو و بی پایان. این معجزه، زنده بودن و زنده ماندن نمایش را فرشته‌ی عکس بر دو ش می‌کشد، به یاری نور که نام آن یگانه است و آغاز و انجام از او.

انجمن عکاسان تئاتر به عنوان یکی از تشکل‌های صنفی خانه تئاتر ایران، به صورت رسمی در اسفند ماه سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده و همواره در پی شناساندن جایگاه این هنر والا و ثبت بخشی از فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش کرده است.

اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه عبارتند از:

امیر عابدی، علی حدادی اصل، امیر امیری، عباس کوثری، اعظم شادپور، ابراهیم سیسان، آزاده میرزایی، فتانه دادخواه، گلریز فرمانی، مسعود پاکدل، حسین مسلمی نائینی، مریم محمدی، مهناز میناوند، میلاد بهشتی، علی رضا کیانپور، ملیحه کیادربندسری، تهمینه منزوی، مانی لطفی زاده، منصوره قره داغی، مریم مجد، مهرداد امینی، محمد محبی، سیدموسی هاشم زاده، نادر بهرامی، سیدرضا موسوی، ساغر برکات، سمانه غلام نژاد، سارا ساسانی، شکوفه هاشمیان، سیامک زمردی مطلق، سیدابراهیم حسینی.

از جمله نتایج مسابقه‌های مطرح شده در این نگارخانه هم می‌توان به: بخش جنبی و اصلی دومین جشنواره فیروزه، مسابقه عکس طهران ۸۶، جشنواره ملی عکس رضوی، نخستین جشنواره دانشگاه آزاد، جوانان عصر ما، جشنواره عکس نان، بخش جنبی جشنواره مطبوعات(۱۶)، جشنواره گرانتر از طلا، ششمین جشنواره هنری آب، چهارمین دوره مسابقه تجلی عاشورا و فجر، جشنواره کوهستان بینالود، دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره افطار، دومین جشنواره گرانتر از طلا، مسابقه فرش دستباف و دومین سوگواره قاب خالی خورشید، نخستین جشنواره شکوه حماسه، دومین مسابقه فرش دستباف ایران، نخستین جشنواره گلستانه، نخستین جشنواره ایران شناسی، جشنواره محیط زیست مازندران، جشنواره تعاون، نخستین نمایشگاه صنعت اسب، سومین نمایشگاه صنعت نان، سومین جشنواره ملی زمان، جشنواره راه و بی راه، مسابقه عکس تهران ۹۰ و … اشاره کرد.

نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود، میزبان آثار بیش از ششصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

علاقمندان به دیدار از عکس‌های نمایشگاه «نگاره‌ها » می توانند همزمان با گشایش این نمایشگاه به نشانی: www.ChiilickGallery.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۱۴ خردادماه سال ۱۳۹۱ ، در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.

لازم به یادآوری است نمایشگاه «نگاره‌ها» در هفتاد و پنجمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در«نگارخانه چیلیک» گشایش یافته است.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست