1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان آثار « جشنواره عکس کوهستان »

نگارخانه چیلیک میزبان آثار « جشنواره عکس کوهستان »

چهل و نهمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک به نمایش عکس های راه یافته به نخستین جشنواره عکس کوهستان بینالود اختصاص یافت.
در این دور از نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی از ۳۸ عکاس به نمایش درآمده است.

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نیشابور چندی پیش با همکاری تعدادی از مراکز و سازمان های فرهنگی هنری این شهرستان نخستین دوره جشنواره سراسری عکس کوهستان با اهدافی چون: ایجاد زمینه برای رقابت سازنده در جهت ارتقای سطح کیفی عکس های گرفته شده با موضوع کوه و کوهنوردی، گسترش ورزش کوهنوردی در آثار بصری، ترغیب عکاسان فعال و کوهنوردان به ثبت لحظات زیبا و بکر در حوزه کوه و کوهنوردی برگزار و نتایج این مسابقه را در تابستان سال جاری اعلام نمود.

اسامی راه یافتگان به نخستین جشنواره عکس کوهستان بینالود به این ترتیب می باشد:

حمیدرضا افشارنژاد، علی اصغر آزاده، سامان باقری، جاوید تفضلی، حسین ثابت تبار، امید جعفرنژاد، محمود حسین زاده، مریم حسین نژاد، سیدعلی حسینی فر، خلیل خسروانی، فواد رضاپور، سهیل زندآذر، حمیدسالاری، حسین سعیدی، امیرحسین شجاعی، حسین شهلایی، صادق سوری، ناهید صالحانی، محمد صانعی، مهدی عقیق نوروزی، محمدرضا فتحی، کاوه فرزانه، علیرضا فیضی، قاسم کریمی، احسان کمالی، ابراهیم کوچکی، حسین کوشه ای، محمدرضا مبینی، مسعود مراد سلیمی، عبدالحسین مزروجی، پویان مطیعی، محمدرضا معصومی، حسین ملکی، سیروس میرزایی، ناصر میزبانی، مصطفی نیک نقش، حمیدرضا هلالی، حمید دورخشان.

لازم به ذکر است که مسئولین نگارخانه چیلیک در پی درخواست های مستمر مخاطبین پایگاه عکس چیلیک چندی است با حمایت از مسابقه های معتبر عکاسی، نتایج مشارکت عکاسان و زحمات دبیر و گروه داوران را در این نگارخانه به نمایش گذاشته اند که با استقبال مناسبی از سوی علاقمندان مواجه شده است.

از جمله مسابقه های مطرح شده در این نگارخانه می توان به: بخش های جنبی و اصلی دومین جشنواره عکس فیروزه، مسابقه عکس طهران ۸۶، جشنواره ملی عکس رضوی، جشنواره عکس دانشگاه آزاد، دومین دوره جشنواره عکس دانشگاه آزاد با عنوان: جوانان عصر ما، جشنواره عکس نان، بخش جنبی جشنواره مطبوعات، گرانتر از طلا، ششمین جشنواره هنری آب، چهارمین دوره مسابقه تجلی عاشورا و فجر، دومین دوره مسابقه عکاسی از سفره افطار و … اشاره کرد.
لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از پانصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.
علاقمندان به دیدار از مجموعه عکس جشنواره عکس کوهستان بینالود می توانند به نشانی: www.photochiilick.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۷ آبان ماه سال ۱۳۸۹ در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.
نگارخانه چیلیک در دوره های آتی خود میزبان آثار راه یافته به دومین دوره مسابقه عکس سفره های حسینی و هفت سین خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست