1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک میزبان ششمین جشنواره هنری آب

نگارخانه چیلیک میزبان ششمین جشنواره هنری آب

چهل و یکمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک به نمایش عکس های راه یافته به بخش عکس " ششمین دوره جشنواره هنری آب " اختصاص یافت.

این مجموعه ۴۷ قطعه ای عکس که همزمان با آخرین روز نمایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در نگارخانه چیلیک ارایه و قابل مشاهده شده، شامل عکس هایی از ۳۷ علاقمند راه یافته به بخش عکس ششمین جشنواره هنری آب است که طبق اظهار برگزارکننده با هدف آشنایی با ارزش آب، نحوه استفاده درست از آن و مشارکت در زمینه رعایت الگوی مصرف بهینه و نهایتاً درونی کردن رفتار صرفه جویی است که تلاش شده است این موارد به یاری زبان گویا و تأثیرگذار هنر انجام گیرد.

نگارخانه چیلیک میزبان ششمین جشنواره هنری آب

به گزارش خبرنگار پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه مسابقه تعداد ۱۰۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه رسیده بود که با ارزیابی داوران: اسماعیل عباسی، سیف الله صمدیان و افشین شاهرودی تعداد ۴۷ قطعه عکس از ۳۷ عکاس به نمایشگاه راه یافت که در این بین نفراتی نیز به عنوان برگزیده معرفی شدند که خبر آن را نیز می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

اسامی راه یافتگان بخش نمایشگاه به این ترتیب می باشد: محمد اسلامی، آرش اکبری سنه، حسین بهارلو، محمدحسن باقری، حسن بادلی، جمشید فرجوند فردا، صابر زمانی، محمود صادقی، حسین کامشاد، وحید قاسمی زرنوشه، مهدی بوبه رژ، شهروز شریفی نسب، مهدی رضوی، صابر قاضی، کامل روحی، غلامرضا رحیمی، مسیح مستاجران، عزیزالله مشفقی، حسام خامنه زاده، مهدی منتصری، سیدحمید هاشمی، جلال شمس آذران، مرضیه حیدرزاده اقدم، نوید خالقی مقدم، مسعود سلیمانی سپهر، پریسا قاسمی راد، ناصر محمدی، امیرحسین مددی حیدری، سیدمنصور معصومی سنگتراشانی، پیمان ملکی مقدم، نصیرالدین منظری توکلی، محمدحسن امینی، آزیتا بیات، یاسمین روحانی، سیدعباس سجادی، سیدحسن فتاحیان.

لازم به یادآوری است نگارخانه چیلیک با وجود امکاناتی چون: توضیح نمایشگاه، قاب اول، معرفی هنرمند، شرایط فروش عکس، دفتر نظرسنجی، ارتباط با هنرمند و … تاکنون در میان نمایشگاه های انفرادی و گروهی خود میزبان آثار بیش از چهارصد تن از عکاسان سراسر ایران بوده است.

از جمله مجموعه های قابل مشاهده از نتایج دیگر مسابقه ها می توان به: بخش های جنبی و اصلی دومین جشنواره عکس فیروزه، مسابقه عکس طهران ۸۶، جشنواره ملی عکس رضوی، مسابقه عکس  نخستین دوره جشنواره عکس دانشگاه آزاد، جوانان عصر ما، جشنواره عکس نان، بخش جنبی جشنواره مطبوعات، مسابقه گرانتر از طلا، و … اشاره کرد.

علاقمندان به دیدار از مجموعه عکس " ششمین جشنواره هنری آب " می توانند به نشانی:www.photochiilick.com مراجعه نمایند و تا تاریخ ۱۹ خردادماه سال ۱۳۸۹ در بخش روزشمار و از آن تاریخ به بعد در بخش بایگانی، بیننده مجموعه آثار عکاسان این نگارخانه باشند.
در دوره بعدی این نگارخانه مجموعه عکس های مرجان ابوالقاسمی با عنوان " آلبالوی چهارفصل " به نمایش گذاشته خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست