1. خانه
  2. اخبار
  3. هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی: عکاسان لحظات تاریخی را ثبت می‌کنند/برخوردهای تنبیهی غیرتخصصی مخل امنیت شغلی است

هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی: عکاسان لحظات تاریخی را ثبت می‌کنند/برخوردهای تنبیهی غیرتخصصی مخل امنیت شغلی است

 
» سرویس: سیاسی – سیاست داخلی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری این جمله معروف که «مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند»، گفت: عکس در روزنامه‌ها، هم موجب افزایش جاذبه‌های تصویری می‌شود و هم سند متن خبر و گزارش خواهد بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، پیرو گزارش اعضا از بی‌مهری‌هایی که طی سال‌های گذشته در حق روزنامه‌نگاران و عکاسان خبری شده است، اظهار کرد: بی‌مهری‌ها و برخوردهای تنبیهی اگر تخصصی نباشد و برخاسته از اختلافات‌سلیقه‌ای باشد، مخل امنیت شغلی خواهد بود.

وی عکاسی را کاری مهم و نیاز جامعه خواند و تاکید کرد: عکاسان لحظات تاریخی و ماندنی را ثبت می‌کنند.

هاشمی رفسنجانی با تأکید بر لزوم حرفه‌ای شدن هنر عکاسی و ضرورت توجه به نیازهای علمی عکاسان گفت: باید دانشگاه‌های ما از تجربیات میدانی عکاسان در جهت ارتقای دانش عکاسی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، در آغاز این دیدار صادقلو رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی عکاسان با ارائه گزارشی از آمار، نیازها و آینده کاری عکاسان گفت: با ۱۳۶ نفر عضو اصلی و ۱۷۰ نفر عضو که بیشتر دانشجویان رشته عکاسی هستند، انجمن صنفی را تأسیس کرده‌ایم.

وی گزارشی از اهداف و برنامه‌های این انجمن ارائه و خواستار مساعدت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای رفع مشکلات این انجمن هنری شد.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست