1. خانه
  2. اخبار
  3. هفتمین کارگاه آموزشی کانون عکس مشهد برگزار می شود

هفتمین کارگاه آموزشی کانون عکس مشهد برگزار می شود

مسئول کانون عکس مشهد با ارسال پیامی به " پایگاه عکس چیلیک " از برگزاری هفتمین جلسه از سلسله نشست ها و سخنرانی های کانون عکس مشهد خبر داد.

هفتمین کارگاه آموزشی کانون عکس مشهد برگزار می شود " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی این کانون، ضمن اعلام این خبر، از حضور دکتر مهدی مقیم نژاد به عنوان مربی و سخنران این نشست پیرامون " رویکردهای معاصر در مجموعه عکس " در مشهد اطلاع داد.

مطابق با روال همیشگی این سلسله سخنرانی ها، در مدت حضور مقیم نژاد در مشهد، علاوه بر جلسه عمومی سخنرانی که حضور و استفاده برای همه دانشجویان و عکاسان آزاد می باشد، کارگاهی آموزشی نیز برای تعداد محدودی از عکاسان استان نیز برگزار خواهد شـد.

کانون عکس مشهد برنامه جلسه سخنرانی و کارگاه را به این شرح اعلام کرد:

• جلسه سخنرانی، روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰، در تالار فردوسی مشهد، واقع درسه راه ادبیات، فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد
شرکت در این جلسه برای عموم عکاسان آزاد می باشد.
کارگاه آموزشی، روز پنجشنبه، ۱۳ آبان ماه و جمعه ۱۴ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۳ .
کانون عکس مشهد ظرفیت حضور در این کارگاه را محدود ذکر کرده و اولویت را با کسانی دانسته است که زودتر به ثبت نام اقدام نمایند.

روابط عمومی کانون زمان ثبت نام را عصر امروز سه شنبه یازدهم آبان ماه از ساعت ۱۲ تا ۱۵ و محل ثبت نام را به نشانی: مشهد، بوستان ملت، مجتمع امام رضا(ع)، اتاق ۱۰۸، انجمن سینمای جوانان ایران (دفتر مشهد) ذکر نمود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست