1. خانه
  2. اخبار
  3. بیستمین کارگاه آموزشی « حسین فاطمی » برگزار می شود

بیستمین کارگاه آموزشی « حسین فاطمی » برگزار می شود

حسین فاطمی عکاس آژانس عکس پانوس پیکچرز انگلستان، بیستمین کارگاه آموزشی خود را با همکاری گروه هنری نگاه آزاد در شهر شیراز برگزار می‌کند.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این کارگاه آموزشی با موضوع " عکاسی مستنداجتماعی، فتوژورنالیسم و مجموعه عکس " در روزهای یکشنبه ۱۴ و دوشنبه ۱۵ آبان ماه جاری در شهر شیراز برگزار می‌ شود.

بیستمین کارگاه آموزشی « حسین فاطمی » برگزار می شود

کارگاه‌های پیشین این عکاس با موضوع های مرتبط تاکنون در ۱۲ استان کشور برگزار شده است.

در این کارگاه تجربیات ۸ ساله فعالیت حرفه‌ای حسین فاطمی در ارتباط با عکاسی مستنداجتماعی و فتوژورنالیسم و نیز اندوخته‌های عکاسانه ایشان در کشورهای: لبنان، پاکستان، افغانستان، کردستان عراق، گرجستان، روسیه، هند، سومالی و کنیا برای آشنایی مخاطب با فتوژورنالیسم روز دنیا ارائه خواهد شد.
پتانسیل موجود در فضای ایران و نیز توان عکاسان جوان ایرانی در ارائه آثار قدرتمند و ارزشمند از سوی هنرمندان شهرستان‌های دور و نزدیک کشور در فضاهای غیر حرفه‌ای، زمینه مساعدی برای ورود این عکاسان جوان به عرصه فتوژورنالیسم جهانی است.
آنچه تاکنون مانع رخ‌دادن این اتفاق بوده است، ناآشنایی این عکاسان با تعاریف روز دنیا در حیطه مجموعه عکس و شناخت راهکارهای صحیح تولید و ارائه مجموعه در فضای حرفه‌ای عکاسی ایران و جهان است.

معرفی تعاریف روز عکاسی جهان از موضوع مجموعه عکس و روش صحیح تولید و ارائه آن به منظور حضور موثر در عرصه‌های خبری و ژورنالیستی مطرح دنیا مباحث اصلی این کارگاه را تشکیل می‌دهد.

در نخستین روز کارگاه مباحث مجموعه عکس، فتوژورنالیسم و تعاریف مرتبط آن ارائه می‌شود.
صبح دوشنبه به برگزاری اردویی برای عکاسی عملی اختصاص دارد و عکس‌های گرفته شده توسط شرکت کنندگان در اردوی عملی در جلسه‌ای در عصر همان روز مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
متقاضیان و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به پایگاه گروه هنری نگاه آزاد به نشانی : www.NegaheAzad.ir مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست