1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه آموزشی عکاسی از آب و آتش در قم برگزار می شود

کارگاه آموزشی عکاسی از آب و آتش در قم برگزار می شود

کارگاه نظری و آموزش تخصصی عکاسی از آب و آتش توسط ناصر ابراهیمی در دانشگاه فرهنگ وهنر قم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این کارگاه آموزشی که به همت دانشگاه فرهنگ و هنر قم در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد شامل آموزش دو تکنیک مهم و کاربردی در عکاسی تبلیغاتی است که توسط ناصر ابراهیمی عکاس تبلیغات و مدرس دانشگاه آموزش داده خواهد شد.
ناصر ابراهمیی در این باره توضیح داد: امروزه عکاسی تبلیغاتی جایگاه ویژه ای در عرصه تبلیغات و برندینگ دارد و آموزش آن به دانشجویان رشته عکاسی تبلیغات باعث بالا رفتن خلاقیت در کارها و نهایتا تولید یک عکس تبلیغاتی جذاب و ماندگار خواهد شد.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی با استفاده از تکنیک هایی همچون: اسپلش و ریم لایت و تلفیق سه عنصر آب، آتش و شیشه به عکاسی خواهیم پرداخت و این جریان به کمک خلاقیت عکاس می تواند سهم به سزایی در تبلیغات یک محصول صنعتی داشته باشد.
همچنین ایشان خاطرنشان کردند که همزمان با برگزاری این ورکشاپ به صورت رایگان ، افتتاحیه نمایشگاه عکاسی تبلیغاتی در نگارخانه شهید کلهری برگزار خواهد شد.

ناصر ابراهیمی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته ارتباط تصویری، عضو شورای آموزشی دانشگاه فرهنگ و هنر قم است و تاکنون کارگاه های آموزشی گوناگونی را با موضوع عکاسی تبلیغاتی برگزار کرده است.
محل برگزاری این کارگاه اموزشی در شهر قم، خیابان شهید کلهری، کوچه بیست و سوم، سالن همایش های دانشگاه فرهنگ و هنر تعیین شده است.
خبر: آمنه جباری نیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
برگزیدگان سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی معرفی شدند
پسین
کتاب عکس « همراه طبیعت ایران » منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست