1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه آموزشی اجرای نورپردازی های خاص برگزار می شود

کارگاه آموزشی اجرای نورپردازی های خاص برگزار می شود

هشتمین کارگاه انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، با موضوع "روشهایی برای اجرای نورپردازی های خاص" در عکاسی تبلیغاتی برگزار می شود.

کارگاه آموزشی اجرای نورپردازی های خاص برگزار می شود

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران، کارگاه فوق در تاریخ پنجشنبه ۲۶ آذرماه سال جاری، توسط " ناصر براهیمی " از اعضای انجمن و از اساتید پیشکسوت عکاسی، برگزار می شود.

ناصر براهیمی متولد سال ۱۳۳۴ شهرستان خاش است و در این کارگاه به بررسی انواع نورپردازی خاص در موضوعات مختلف عکاسی استودیویی نظیر اجسام بسیار ریز، انواع شیشه و فلزات براق، مایعات و… می پردازد و دانستن اینگونه نورپردازی ها را برای علاقمندان این شاخه از عکاسی، لازم و مفید می داند.

وی که از اعضای هیئت موسس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران بوده برپایی چنین کارگاههایی توسط انجمن را کمک زیادی برای رشد و توسعه هرچه بیشتر عکاسی تبلیغاتی و صنعتی ایران می داند.

از عمده ترین فعالیت های ایشان می توان به ثبت آخرین عکس رسمی از امام خمینی "ره " در سال ۱۳۶۴، راهنمایی پایان نامه های دانشجویی از سال ۱۳۸۲ در دو محور عکاسی معماری و عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، جایزه اول رشته طبیعت در اولین دو سالانه عکس ایران و جایزه عکس محیط زیست در کمیته ملی یونسکو نام برد.

روابط عمومی انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی ایران اعلام کرد: کارگاه روشهایی برای اجرای نورپردازی های خاص در محل موزه امام علی (ع) برپا می شود.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایتwww.akkasee.com و یا به لابراتوار آریا به نشانی: تهران، خیابان مطهری، خیابان مفتح شمالی، بعد از چهارراه زهره، جنب داروخانه ابن سینا، شماره ۲۹۰  ( شماره تماس لابراتوار آریا: ۸۸۳۰۲۴۸۱ و ۸۸۳۱۸۲۶۱_ ۰۲۱) مراجعه و یا با دبیر انجمن: ویلیام هارتونیان( ۰۹۱۲۲۰۷۸۵۷۶ ) تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست