1. خانه
  2. اخبار
  3. همزمان با رونمایی کتاب «دو نگاه»، عکس‌های تئاتر و سینمای مسعود پاکدل و علی زارع در راه‌ ابریشم

همزمان با رونمایی کتاب «دو نگاه»، عکس‌های تئاتر و سینمای مسعود پاکدل و علی زارع در راه‌ ابریشم

» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

کتاب «دو نگاه» با عکس‌هایی از مسعود پاکدل و علی زارع همزمان با افتتاح نمایشگاهی به همین نام در گالری راه ابریشم رونمایی می‌شود.

 

مسعود پاکدل – هنرمند عکاس – در همین‌باره به خبرنگار بخش هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: از مدت‌ها پیش درصدد برپایی نمایشگاه مشترکی با همکاری علی زارع بودیم، به خصوص که این روزها هزینه‌های برپایی یک نمایشگاه خیلی بالاست و به تنهایی از پس هزینه‌های آن بر نمی‌آییم.

 

او ادامه داد: این نمایشگاه گزیده‌ای از دو دهه عکاسی من و علی زارع از تئا‌تر و سینمای ایران است که در قالب ۲۷۵ قطعه عکس در ابعاد مختلف و با چیدمان و ایده‌هایی خاص و متفاوت ارایه شده است.

 

این هنرمند عکاس درباره جزییات این نمایشگاه گفت: عکس‌های من در این کتاب بیشتر در حوزه تئاتر است و علی زارع نیز که در این سال‌ها بیشتر به عنوان عکاس سینما شناخته شده در این بخش متمرکز شده است. در کنار آن عکس‌هایی نیز از سریال مختارنامه در این مجموعه به چشم می‌خوزد که بیشتر آن امروز در نمایشگاه گالری راه ابریشم پبیش روی مخاطبان قرا خواهد گرفت.

 

به گفته پاکدل، کتاب عکس «دو نگاه» شامل ۲۸۰ صفحه است که تفاوت‌ها و شباهت‌های کار ما دو نفر را در حوزه عکاسی سینما و تئاتر به نمایش می‌گذارد و همزمان با افتتاح این نمایشگاه رونمایی خواهد شد و به فروش می‌رسد.

 

این نمایشگاه و چاپ کتاب عکس «دو نگاه» با حمایت پرستو جنیدی و شرکت نورنگار برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه «دو نگاه» امروز – ۱۳ بهمن ماه – از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و پنج‌شنبه‌ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار به نشانی خیابان لواسانی (فرمانیه)، جنب فروشگاه شهروند، شماره ۱۰۳، واحد ۲ دیدن کنند.

 

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست