1. خانه
  2. اخبار
  3. بررسی « عکاسی فیلم و تئاتر » با حضور مسعود پاکدل

بررسی « عکاسی فیلم و تئاتر » با حضور مسعود پاکدل

در ادامه نشست های تخصصی عکاسی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، این هفته " مسعود پاکدل " میهمان علاقه مندان این کانون است تا در ضمینه تخصصی خود یعنی عکاسی فیلم و تئاتر، از تجارب خود در زمینه کاری و تخصصی اش در سالن سینمای استاد فرشچیان با حاضرین به گفتگو بنشیند.

بررسی « عکاسی فیلم و تائر » با حضور مسعود پاکدل

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی این کانون این جلسه که ساعت ۱۶:۳۰ روز سه شنبه ۲۹ فروردین ماه برگزار می شود، موضوع: چیستی و پیداییش عکاسی تئاتر، تفاوت این شاخه از عکاسی با دیگر شاخه های عکاسی ،ویژگی های عکاس حرفه ای فیلم و تئاتر و تکنیک های ویژه آن و وضعیت فعلی عکاسی فیلم و تئاتر در ایران و جهان از جمله مباحثی است که با حضور این عکاس بررسی خواهد شد.

عکاسی فیلم و تئاتر در طی عمر نه چندان بلند خود توانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از شاخه های مهم عکاسی معرفی کند و مخاطبان جدی خود را نیز پیدا کرده است.
مسعود پاکدل در این میان از عکاسانی است که بطور تخصصی در این شاخه از عکاسی فعالیت مستمر داشته و تجارب ارزنده ای را کسب نموده است.

از جمله سوابق کاری پاکدل می‌توان به عکاسی از ۳۰ مجموعه تلویزیونی و همکاری در مجموعه تلویزیونی مختارنامه و عکاسی بیش از ۶۰۰ تئاتر صحنه‌ای در داخل و خارج از کشور، آموزش عکاسی داوطلبین این رشته به صورت گروهی و فردی، ریاست انجمن عکاسان خانه تئاتر، فعالیت در زمینه ساخت برنامه‌های تلویزیونی، تیزر و آنونس تبلیغاتی، عکاسی هنری و صنعتی اشاره کرد.

ایشان همچنین در جشنواره بین المللی تئاتر فجر سال های ۱۳۸۱ و ۱۳۸۲ تندیس عکاس برگزیده این جشنواره را از آن خود کرده اند.
حضور در این نشست رایگان بوده و علاقه مندان می توانند جهت استفاده از مباحث و موضوع های ذکر شده در این نشست راس ساعت مقرر در سالن سینمای استاد فرشچیان حضور یابند.
سالن سینمای مجتمع فرهنگی، هنری استاد محمود فرشچیان در اصفهان، ابتدای خیابان توحید واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست