1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی معرفی شد

هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی معرفی شد

منتخبین مجمع عمومی عادی اعضای انجمن در نخستین نشست گروهی‌شان روز پنجشنبه ۲۱ دی ماه جاری، هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی را تعیین مسئولیت و معرفی کردند.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برگزیدگان نتیجه انتخابات داخلی اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی در نخستین جلسه درونی و گروهی‌شان، مسئولیت رئیس، نایب رئیس و خزانه دار را تعیین کردند.
در ابتدای این جلسه سعید محمودی ازناوه از اعضای هیات موسس و نایب رئیس سابق هیات مدیره پیشین و قرائت کننده گزارش عملکرد هیأت مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی حضور یافت و پس از تبریک بواسطه‌ی موفقیت در کسب آرای اکثریت اعضای انجمن و آرزوی توفیق برای گروه جدید، رهنمودهایی برگرفته از سالها تجربه‌ی حضور در مسئولیت های گوناگون این انجمن را یه حاضرین در این نشست ارایه و سپس جلسه را به اعضای جدید واگذار کرد.

هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی معرفی شد
اعضای هیات مدیره جدید نیز بر فعالیت دوباره کارگروه ها پس از تعیین عناوین رسمی، تقسیم کار در سایر شاخه های مسئولیتی، میان اعضای اصلی و علی البدل تاکید کرد و پیرامون شیوه های عملیاتی کردن آن و انتخاب مدیر نیز پیشنهاداتی مطرح کرد که مقرر شد در جلسه های بعدی پیگیری شوند.
همچنین اعضا بر برگزاری منظم نشست های ماهانه و استمرار منضبط جلسات، هم نظر بوده و تاکید کردند.
 بر این اساس جاسم غضبان‌پور به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، حسین کریم زاده به عنوان نایب رئیس و علی نجات بخش اصفهانی به عنوان خزانه دار تعیین و معرفی شدند.

حسین کریم زاده، ابراهیم طاقی سیسان، فاطمه نهاری، جاسم غضبانپور، علی نجات بخش اصفهانی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی و حمید اسود و محمد طایفه نفر به عنوان اعضای علی البدل و وحید علی نقی زاده به عنوان بازرس اصلی و حسین جعفری کفاش به عنوان بازرس علی البدل از اعضای حاضر در نخستین جلسه هیات مدیره جدید پس از مجمع عمومی اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی در تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ بودند.

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن تقدیر از گروه پیشین هیات مدیره، برای اعضای منتخب هیات مدیره این انجمن آرزوی سعی جامع، توفیق فراگیر و حرکتی هدفمند در مقام نیل به اهداف اساسنامه را داشته، و مراتب درخشش هرچه بیشتر  و رضایت خاطر بیش از پیش اعضای آن را آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اسامی شرکت کنندگان در نخستین جشنواره عکس معدن
پسین
فراخوان دومین دوره بخش عکاسی هجدهمین جشنواره تئاتر کوردی سقز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست