1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مجمع عمومی اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی برگزار شد

مجمع عمومی اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی برگزار شد

مجمع عمومی عادی نوبت اول اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی عصر روز گذشته سه شنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن فجر برگزار شد.

مجمع عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت اول اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۱۹  در محل سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد و از ۱۳۰ نفر عضو انجمن که واجد شرایط رای دادن بودند ۱۰۸ نفر _به صورت حضوری یا وکالتی_ در جلسه حضور یافتند و پس از شنیدن گزارش عملکرد هیات مدیره اخیر(دی ماه ۱۳۹۹ تا دی ماه ۱۴۰۲) در رای دهی و تعیین هیات مدیره جدید از میان متقاضیان حضور برای طی مدت دو ساله‌ی آینده شرکت کردند.

مجمع عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی
در بخشی از برنامه‌ی این مجمع اهدای لوح سپاس به مژگان طریقی به دلیل اهتمام ایشان نسبت به مناسبت «روز عکس تاریخی» و سالها مسئولیت و مدیریت در «موزه عکسخانه شهر» و اعطای عنوان عضو افتخاری به جمع اعضای انجمن انجام شد و ایشان به جمع اعضای انجمن عکاسی میراث فرهنگی پیوستند.
و در ادامه از دیگر عضو افتخاری انجمن، سیمون آیوازیان دعوت شد تا در جایگاه هیات رئیسه سنی جلسه حضور یابند.
همچنین با اعطای لوح عضویت رتبه ممتاز از سوی هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی با محتوای «برای شایستگی و تجارب ارزشمندتان در حوزه پر رمز و راز عکاسی و روایت‌گری در قاب‌هایی به یاد ماندنی و به پاس تمام تلاش‌های ارزشمند و قدردانی از حضور آموزگارانه جنابعالی در جامعه عکاسی» به عکاسان: بهمن بهروز، ساسان مویدی، میرصفی اندیکلایی و صادق میری از نام و سعی ایشان تقدیر به عمل آمد.

مجمع عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی
جلسه مجمع با دعوت از پیشکسوتان به عنوان هیات رئیسه سنی به مرحله دیگری از رسمیت دست یافت و اعضای هیات رییسه: ۱_سیدرضی حاجی آقامیری ۲_مجتبی آقایی ۳_علی میرزایی ۴_امیرعلی جوادیان در جایگاه حاضر و به ایفای نقش خود پرداختند.
در این مرحله از نشست مجمع، عکاسان و حاضرین پس از شنیدن گزارش هیات مدیره و خزانه دار و بازرس انجمن، به طرح و بحث پیرامون برخی نکات داخلی و ایراد برخی موارد پرداختند و با معرفی کاندیداهای هیات مدیره و بازرسی هر یک از متقاضیان: فاطمه نهاری، جاسم غضبانپور، ابراهیم طاقی سیسان، حسین کریم زاده، محمد طایفه نفر، مظفر طاهری، احمد بلباسی، حمید اسود، علی نجات بخش اصفهانی، رضا زراعتکار مقدم به عنوان کاندیدای حضور در هیات مدیره و وحید علینقی زاده و حسین جعفری کفاش به عنوان بازرس خود را برای حاضرین معرفی کردند.

مجمع عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی
سرانجام با انجام انتخابات و شمارش آرا توسط رضی میری و ثبت دوم توسط مجتبی آقایی و علامت گذاری تعداد توسط علی رضا آزادکیا در برابر دوربین تصویربرداری و نگاه عکاسان نتایج آرای ماخوذه به این ترتیب اعلام شد:
حسین کریم زاده با ۸۳ رای/ ابراهیم طاقی سیسان با ۸۲ رای/ فاطمه نهاری با ۷۳ رای/ جاسم غضبانپور با ۶۵ رای/ علی نجات بخش اصفهانی با ۳۶ رای به عنوان اعضای اصلی حضور در هیات مدیره انجمن عکاسی میراث فرهنگی و حمید اسود با ۳۵ رای و محمد طایفه نفر با ۳۴ رای به عنوان اعضای علی البدل حضور در مسئولیت هیات مدیره انتخاب شدند.
همچنین در مسئولیت بازرسی انجمن نیز وحید علی نقی زاده با ۶۶ رای به عنوان بازرس اصلی و حسین جعفری کفاش با ۲۴ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
صورتجلسه این نشست و نتیجه انتخابات و صحت برگزاری مجمع عمومی اعضا توسط هیات رئیسه و سایر صاحبان ذی‌حق به تایید و امضا رسید.

مجمع عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی
در این مجمع چهره هایی نظیر: مسعود زنده روح کرمانی، علی رضا عابدی، افشین بختیار، رضی میری، سعید محمودی ازناوه، مظفر طاهری، امید محکمی، حسین کریم زاده، علی نجات بخش، حمید اسود، علی رضا آزادکیا، سیمون آیوازیان، اسعد نقشبندی، میران مباشری، میرصفی اندیکلایی، بهزاد فیروزی، ویدا زرکشان، حبیب میری، مهرداد عسگری طاری، ویدا زرکشان، جاسم غضبانپور، علی میرزایی، سیدمحمد حسینی، مجید ناگهی، مجتبی آقایی، فاطمه نهاری، هادی نوید، امیرعلی جوادیان، صادق میری، پوریا خلیلی، رضا وثوقی، بهرام عابدینی، حسین جعفری کفاش، احمد بلباسی، کتایون قدس راد، مجید حجتی، حسین کریم زاده، طه ناگهی، مژگان طریقی، رضا زراعتکار مقدم، فرشید احمدپور، مهدی پاسگر، زهرا باقری، ابراهیم طاقی سیسان، ناصر میزبانی، وحید علینقی زاده، ساسان مویدی، محمد طایفه نفر و … حضور داشتند.

مجمع عمومی انجمن عکاسی میراث فرهنگی
پایان بخش برنامه های این مجمع پس از رسمیت نشست، ثبت عکس گروهی عکاسان حاضر در جلسه و برگزاری مراسم شکرانه سلامت و شادباش سالروز میلاد عکاسان: صادق میری و سعید محمودی ازناوه بود که انجام گرفت.
عکس ها: مظفر طاهری، حمید اسود، علی رضا آزادکیا و مهدی سروری

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
تقدیر انجمن عکاسی میراث فرهنگی از «مژگان طریقی»
پسین
فراخوان جشنواره عکس سبزگامان بسکی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست