1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش برگزاری مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی

گزارش برگزاری مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی

عصر روز پنجشنبه سی ام دی ماه سال جاری موزه امام علی(ع) شاهد حضور برگزاری مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی بود که برای تعیین بازرس اصلی این انجمن گرد هم آمده بودند.
قرار بود تا این مراسم ساعت ۱۴ آغاز شود که با حضور متناوب عکاسان و خوش و بش های مرسوم عکاسان در اینگونه مراسم ها، نزدیک ساعت ۱۵ بود که جلسه با اجرای حسن غفاری پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی آغاز گردید.

در این نشست پس از تشکر از حضور حسن محسنی مشاور رئیس سازمان و مدیر کل روابط عمومی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری و مجتبی آقایی مدیریت هنرهای تجسمی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نماینده وزارت کشور، سعید محمودی ازناوه به عنوان ریاست این انجمن با ایفای سخنرانی و بیان گزارش عملکرد سال این انجمن، خیرمقدمی به حاضرین در این جلسه بیان کرد.

در ادامه جلسه با دعوت از آقایان سیمون آیوازیان به عنوان استاد دانشگاه و عکاس معماری عضو افتخاری سال این انجمن، رضا مختاری سردبیر ماهنامه ایرانشانی سرزمین من، حسین کریم زاده دبیر سرویس عکس ماهنامه ایرانشاسی سرزمین من و داود وکیل زاده به عنوان عکاس با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.
اسامی حاضرین در این نشست و صاحبان برگه اعلام رای در این مجمع به این شرح است:
سعید محمودی ازناوه، حسن غفاری، فرزاد هاشمی، سیداصفر خدایی، هدایت ا.. گل زاد، کاوه فرزانه، افشین بختیار، منوچهر طیاب، اکبر عالمی، سیمون آیوازیان، اشین دانیلی زاکاریان، مجتبی آقایی، بهزاد ترکی زاده، مجید ناگهی، امیرعلی جوادیان، کیانوش جعفری طاری، ایمان سیوف جهرمی، علیرضا شیوری، همایون امیریگانه، جاسم غضبانپور، ابراهیم خام بیات، سیامک میگلی، سیروس میگلی، بابک بیاتی، ساسان مویدی، عبدالخالق طاهری، علی رضا فیروزی، رضا گودرزی، جواد نجف علیزاده، محمود شهرابی، حمیدرضا حسین زاده، بهزاد فیروزی، مریم زندی، اسعد نقشبندی، محسن راستانی، ساعد نیک ذات، داود وکیل زاده، علی رئیس شقاقی، هنگامه گلستان، مژگان پارسامقام، ستاره معتضدی، مرضیه ایوتین، ناصر میزبانی، علی اکبر آقاجری، بهرام میرزا عابدینی.

بخش دوم برنامه در ابتدا به صحبت های نماینده وزارت کشور اختصاص پیدا کرد و در ادامه با اعلام نامزدی عنوان بازرس انجمن توسط امیرعلی جوادیان، حمیدرضا حسین زاده و مجید ناگهی به برگزاری انتخابات و شمارش آرا برای انتخاب بازرس اصلی و بازرس علی البدل انجمن عکاسان میراث فرهنگی اختصاص یافت.
پس از انجام مراحل قانونی و شمارش آرا توسط هیات رئیسه جلسه، مسئولیت بازرسی انجمن با کسب رای غالب به حمیدرضا حسین زاده تنفیذ شد و به این ترتیب اعضای هیات مدیره این انجمن را: سعید محمودی ازناوه، اسعد نقشبندی، حسن غفاری، مجتبی آقایی، سیداصغر خدایی تشکیل داده اند و همایون امیریگانه و فرزاد هاشمی نیز مسئولیت عضویت علی البدل را برای این هیات و عنوان بازرسی را حمیدرضا حسین زاده عهده دار می باشد.
در بخش بعدی برنامه ناصر میزبانی به عنوان بازرس انجمن از سال ۱۳۸۵ تا روز پیش از این برنامه(۲۹دی ماه ۱۳۸۹)، گزارشی از روند وضعیت مالی انجمن بیان کرد و در ادامه استاد سیمون آیوازیان هم با ایراد سخنانی نام دو تن از عکاسان فقید به نام های: اسد بهروزان و بهمن جلالی نام برد و یاد کرد.
بخش بعدی هم به شصتمین سال زندگی افشین بختیار اختصاص یافت که به گفته مجری برنامه، مقارن شد با چاپ شصتمین کتاب این عکاس.
افشین بختیار هم با حضور در جایگاه صحبت هایی را برای حاضرین طرح کرد و با ذکر نام همسر خود " ستاره معتضدی " که در جلسه حاضر بود مراتب تقدیر و سپاس خود را در این زندگی چندساله به ایشان ابراز داشت.
این نشست در ساعت ۱۸:۲۵ دقیقه به پایان رسید.
جهت مشاهده گزارش تصویری مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست