1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی

گزارش مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی

جلسه مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی عصر روز پنجشنبه مورخ ۲۹ دی ماه سال جاری در محل موزه امام علی(ع) واقع در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان اسفندیار با حضور تمامی اعضای این انجمن برگزار شد.
در این جلسه ابتدا  سعید محمودی ازناوه به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن عکاسان میراث فرهنگی به حاضران در سالن خیر مقدم گفته و در ادامه با دعوت از دکتر مهدی حجت (استاد ممتاز دانشگاه تهران، بنیانگذار سازمان میراث فرهنگی و ریاست سازمان ایکوموس) خواستار ایراد سخنانی چند پیرامون میراث فرهنگی و نقش هنرمند عکاس در این موضوع شدند.

مراسم با تقدیر هیات مدیره انجمن از دکتر حجت و اهدای لوح یادبود انجمن به ایشان پی گرفته شد و آقایان: علی قلمسیاه و ابراهیم حقیقی به عنوان اعضای افتخاری این انجمن در سال ۱۳۹۰ به حاضرین معرفی و لوح تقدیر و کارت افتخاری انجمن توسط پیشکسوتان انجمن و اعضای هیات مدیره انجمن عکاسان میراث فرهنگی، علی رئیس شقاقی، سیمون آیوازیان، امیرعلی جوادیان، اسعد نقشبندی و سعید محمودی ازناوه به ایشان اهدا شد.
سپس عباس عرب زاده به عنوان عکاس فعال سال در حوزه میراث فرهنگی به انتخاب هیات مدیره انجمن، معرفی و لوح یادبود انجمن به نماینده ایشان اهدا شد.

جلسه پس از پذیرایی، وارد بخش دوم شد و در این بخش مطابق اجرای دستور جلسه گزارش عملکرد هیأت مدیره و بازرس، همچنین تصویب ترازنامه سال مالی ۱۳۸۹ و انتخاب پنج نفر عضو اصلی هیات مدیره و دو نفر به عنوان عضو علی البدل و انتخاب بازرسین اصلی و علی البدل ادامه یافت.

در بخش دوم این جلسه ریاست هیات مدیره انجمن با اعلام رسمیت جلسه، از اعضای انجمن جهت اداره جلسه دعوت بعمل آورد و افراد ذیل به عنوان هیات رئیسه مجمع انتخاب و با تائید اعضای حاضر در جلسه، مجمع به شکل رسمی آغاز و وارد دستور جلسه شد.
سعید محمودی ازناوه رئیس هیات مدیره و رئیس مجمع، خانم نویم نماینده سازمان میراث فرهنگی، به عنوان منشی جلسه، علی قلمسیاه به عنوان ناظر اول و سیمون آیوازیان به عنوان ناظر دوم.
در اجرای بند اول دستورجلسه، گزارش هیات مدیره توسط سعید محمودی ازناوه و در اجرای بند دوم دستورجلسه، گزارش بازرس توسط حمیدرضا حسین زاده به عنوان بازرس این انجمن برای حاضرین خوانده شد و در اجرای بند سوم دستورجلسه، ترازنامه سال مالی ۱۳۸۹ قرائت و به تصویب تمامی اعضای حاضر در جلسه رسید و در نهایت در اجرای بند چهارم دستورجلسه، پس از ثبت نام از کاندیداها و معرفی آنها، انتخابات برگزار و نتایج ذیل به دست آمد:
۱. سعید محمودی ازناوه با ۴۶ رای به عنوان عضو اصلی هیات مدیره
۲. سیداصغر خدایی با ۴۵ رای به عنوان عضو اصلی هیات مدیره
۳. ابراهیم صافی با ۳۴ رای به عنوان عضو اصلی هیات مدیره
۴. ناصر میزبانی با ۳۳ رای به عنوان عضو اصلی هیات مدیره
۵. نامور عباسیان با ۳۰ رای به عنوان عضو اصلی هیات مدیره
۶. عباس عربزاده با ۱۸ رای به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره
۷. حمیدرضاحسین زاده با ۱۸ رای به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره
در اجرای بند پنجم دستورجلسه، پس از ثبت نام از کاندیداها و معرفی آنها، انتخابات برگزار و نتایج ذیل به دست آمد:
اسعد نقشبندی با ۳۸ رای به عنوان بازرس اصلی و  جاسم غضبانپور با ۳۰ رای به عنوان بازرس علی البدل
در پایان این جلسه و طی مراسم قرعه کشی از سوی شرکت (سام یانگ) لنز دوربینی به رسم یادبود به عضو رسمی انجمن " مجید ناگهی " اهدا شد.
جلسه مجمع عمومی انجمن عکاسان میراث فرهنگی در ساعت ۱۸ به اتمام رسید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست