1. خانه
  2. اخبار
  3. هیات مدیره « انجمن عکاسان کویر » معرفی شدند

هیات مدیره « انجمن عکاسان کویر » معرفی شدند

روابط عمومی " انجمن عکاسان کویر " با ارسال پیامی به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از تشکیل جدیدترین نشست اعضای این انجمن در جلسه ای رسمی خبر داد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی این تشکیلات، انجمن عکاسان کویر، که در اداره ثبت شرکت ها با شماره ۷۴ به ثبت رسیده است و فعالیت خود را با مجوز فرمانداری در قالب تشکل های غیردولتی زیر نظر فرمانداری شهرستان آران و بیدگل طی چندین سال از بدو تاسیس پیش می برد.

اکنون این انجمن جهت راهبرد اساسی به سوی اهداف ذکر شده در مفاد اساسنامه، دور جدید برنامه های خود را با مدیریت و اعضای هیات مدیره جدید، آغاز نموده است.
در آخرین نشست اعضای این انجمن، همزمان با نخستین روز آخرین هفته فروردین ماه جاری، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای پیشین هیات مدیره: حسین مکاری نژاد (ریاست انجمن)، حسین عصاری (نائب رییس)، سعید استادیان (مدیرعامل)، سجاد صادقی آرانی (خزانه دار)، مهدی کشایی (عضو اصلی)، مریم خدیش زاده (بازرس) و خانم مریم قنایی (بازرس علی البدل)، اعضای نامبرده شده در ادامه به استناد مواد ۲۰ و ۱۷ اساسنامه انجمن عکاسان کویر بمدت دو سال کاری، به عنوان اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب و قبول مسئولیت نمودند:
 1) سیدعلی نعمتیان به عنوان ریاست انجمن
۲) سعید استادیان به عنوان نایب رئیس
۳) حسین رضایی مطلق به عنوان مدیرعامل
۴) سجاد صادقی آرانی به عنوان خزانه دار
۵) مرتضی خرمدشتی به عنوان عضو اصلی هیات مدیره
۶) عباس حاجی پور آرانی به عنوان بازرس
۷) مریم خدیش زاده به عنوان بازرس علی البدل.

همچنین در این نشست مقرر شد با اطلاع رسانی مناسب و اعلام فراخوان، مراحل عضوگیری جدید این انجمن در محدوده شهرستان های: کاشان، آران و بیدگل و در مراحل بعدی سرار کشور اقدام شود.

نایب رئیس این انجمن دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه عضوگیری و طرح سایر پرسش ها را منوط به تماس با شماره های: ۰۹۳۷۹۷۲۷۷۰۸ (نعمتیان) و  09132768062 (استادیان) دانست.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست