1. خانه
  2. اخبار
  3. ویژه نامه جشنواره « تجلی عاشورا و فجر » به چاپ رسید

ویژه نامه جشنواره « تجلی عاشورا و فجر » به چاپ رسید

پس از برگزاری چهارمین دوره جشنواره سراسری " تجلی عاشورا و فجر " ویژه نامه این جشنواره که دربرگیرنده سخن دبیراجرایی، معرفی هیات داوران و آثار راه یافته به این جشنواره است با عنوان " تجلیات " به چاپ رسید و همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در دسترس شرکت کنندگان قرار گرفت.

ویژه نامه جشنواره « تجلی عاشورا و فجر » به چاپ رسید

به گزارش خبرنگار " پایگاه عکس چیلیک " در این ویژه نامه که به واسطه حوزه هنری استان مازندران به چاپ رسیده است، عزیزا.. محمدپور، ریاست این حوزه و دبیر این جشنواره پیامی را با عنوان "جور دیگر باید دید…" آورده و در ادامه مقاله مدیر اجرایی جشنواره " مهدی معصومی گرجی با عنوان " یا خلاق " آورده شده است.

مخاطب این ویژه نامه در ادامه مقاله ی " میرصفی اندیکلایی " یکی از اساتید دانشگاه های شمال کشور و عضوی از گروه داوری این جشنواره را مشاهده می نماید و با مقاله ای دیگر با عنوان " از تخیل تا عکاسی " به قلم سیدرحیم موسوی ساروی و سپس متنی از " بهنام صدیقی " با عنوان " به کجا چنین شتابان؟ " مواجه می شود.

بخش پایانی قسمت اول این ویژه نامه گرامی داشت یاد و خاطره استاد فقید بهمن جلالی است و آغاز بخش دوم ویژه نامه به معرفی دبیر، مدیر اجرایی و گروه داوری به بیانیه هیات داوران پرداخته است.

طراح کتاب تنها عکس های برگزیده و شایسته تقدیر را در صفحات رنگی جای داده و مخاطب در ادامه این ویژه نامه دیگر عکس های راه یافته به چهارمین جشنواره سراسری عکس تجلی عاشورا و فجر را در صفحه های سیاه و سفید جای داده است.

در بخشی از پیام مهدی معصومی گرجی به عنوان مدیر اجرایی " چهارمین جشنواره تجلی عاشورا و فجر " آمده است:
عرصه هنر، بسیار وسیع و پیچیده است تا جایی که انسان در این عرصه به جایگاه های متفاوتی از بیان دست یافته است تا راهی برای رسیدن به تعالی بیابد. در واقع هنر فعالیتی است که که حقیقت را آشکار می کند، مقوله ای است که می تواند قوانین را بشکند و همیشه حرکتی رو به جلو داشته باشد.
لازم به یادآوری است عکس های راه یافته در این جشنواره چندی پیش در " نگارخانه چیلیک " به نمایش در آمد که همچنان در " اینــجا " قابل مشاهده است.
داوری بخش عکس این مسابقه را محمدعلی غریقی، کریم ملک مدنی، رسول اولیازاده، میرصفی اندیکلایی و مهدی معصومی گرجی برعهده داشته اند.
عکس روی جلد این ویژه نامه متعلق به روح الله تامهری است و قالب این ویژه نامه در ۹۶ صفحه و قطع خشتی طراحی و در فهرست ویژه نامه های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " با عنوان چهارمین " جشنواره سراسری تجلی عاشورا و فجر " به ثبت رسیده و مشخصات آن قابل مشاهده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست