1. خانه
  2. اخبار
  3. ویژه نامه دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا به چاپ رسید

ویژه نامه دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا به چاپ رسید

ویژه نامه دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا، توسط حوزه هنری استان مرکزی به چاپ رسید.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این ویژه نامه ۶۰ قطعه عکس راه یافته به دومین جشنواره سراسری عکس گرانتر از طلا و همچنین مجموعه آثار تهیه شده توسط هنرمندان شرکت کننده در جشنواره با موضوعات صنعت، زندگی شهری و میراث فرهنگی و همچنین گزارش تصویری از روند برگزاری دومین جشنواره عکس گرانتر از طلابه چاپ رسیده است.

ویژه نامه دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا به چاپ رسید

حمیدرضا مجیدی دبیر و عضو گروه داوری دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " اظهار داشت:

بنابر قول داده شده سومین دوره برگزاری جشنواره عکس گرانتر از طلا در سطح بیین المللی و با عنوان " زمان " برگزار خواهد شد.

ایشان با ذکر این نکته که اصلاحاتی را در روند جمع آوری عکس در نظر داریم یادآور شد: نیمه دوم بهار سال جاری فراخوان این جشنواره منتشر خواهد شد و تارنمای این جشنواره نیز به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی پذیرای ارسال عکس از سوی تمامی علاقمندان به شرکت در این جشنواره خواهد بود.

دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا با موضوع زمان و به همت خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه سال ۱۳۸۹ در شهر اراک برگزار شد.

مطابق با گزارش دبیرخانه این جشنواره، تعداد ۳۰۰۰ قطعه عکس از سراسر کشور به دبیرخانه رسید که در نهایت با رای و نظر گروه داوران متشکل از: حسن غفاری، مجید ناگهی و حمیدرضا مجیدی تعداد ۶۰ قطعه تک عکس و دو مجموعه عکس از ۴۹ عکاس برای شرکت در نمایشگاه پذیرفته شد.
این ویژه نامه در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه با کاغذ گلاسه در قطع خشتی در ۹۶ صفحه به چاپ رسیده و در فهرست کتاب ها و تالیفات "  پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.
علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در "  پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.

سایر متقاضیان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست