1. خانه
  2. اخبار
  3. پلیس اتریش ۱۳ عکاس را در رابطه با پرونده خانه وحشت بازداشت کرد

پلیس اتریش ۱۳ عکاس را در رابطه با پرونده خانه وحشت بازداشت کرد

با ادامه تلاشها برای عکسبرداری

پلیس اتریش ۱۳ عکاس را در رابطه با پرونده خانه وحشت بازداشت کرد

خبرگزاری فارس: به رغم درخواست پلیس اتریش از خبرنگاران برای راحت گذاشتن قربانیان خانه وحشت، روز گذشته پلیس شهر "آمستتن"، ۱۳ عکاس را به جرم تلاش برای عکس گرفتن از قربانیان بازداشت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، این عکاسان به روش‌های مختلف از جمله بالا رفتن از درخت، پوشیدن یونیفورم جعلی پلیس و جا زدن خود به جای نظافتچی قصد ورود به مرکز روانپزشکی که الیزابت و فرزندانش در آنجا تحت مراقبت روانپزشکان قرار دارند را داشته‌اند.
خبر شوکه کننده رفتار وحشیانه پدر اتریشی با دخترش و افشای این پرونده باعث شده تا صدها رسانه از نقاط مختلف جهان، خبرنگاران خود را به شهر "آمستتن" اعزام کنند.
نیروهای ویژه ضدترور کبرا در اتریش هم اکنون حفاظت از این مرکز روانپزشکی و بیمارستانی را که کریستین دختر ۱۹ ساله الیزابت در آنجا در حالت اغما بستری شده است را به عهده دارند و برای شناسایی عکاسان و دوربینها از تجهیزات پیشرفته‌ای استفاده می‌کنند.
در کنار این نیروها، باید به نیروهای بخش خصوصی که توسط بیمارستان به کار گرفته شده‌اند و تعدادی از اعضای کلینیکها هم اشاره کرد که وظایف حفاظتی را بر عهده گرفته‌اند.
یکی از مقامات بیمارستان در این باره گفت:"الیزابت به شدت نگران دخترش است اما در حال حاضر امکان ترک کلینیک وجود ندارد. خطر اینکه رسانه وی را شناسایی کنند بسیار زیاد است که در این صورت او ضربه روحی دوم را هم دریافت خواهد کرد. علاقه شدید رسانه‌ها به این پرونده و به ویژه به قربانیان آن یکی از مهمترین دلایلی بوده که تا کنون دیدار بین الیزابت و دخترش را میسر نکرده است."
گفته می شود که وضعیت اطراف مدرسه ای هم که ۳ فرزند دیگر الیزابت یعنی لیزای ۱۵ ساله،‌مونیکای ۱۴ ساله و الکساندر ۱۲ ساله در آنجا به تحصیل مشغول هستند هم مشابه دو کلینیک دیگر است.
انتهای پیام/ز

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست