1. خانه
  2. اخبار
  3. پنجمین جشنواره عکس جوانان ایران، عکاسان را فرا خواند

پنجمین جشنواره عکس جوانان ایران، عکاسان را فرا خواند

پنجمین جشنواره عکس جوانان ایران از ۲۶ مهرماه سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۱ شهریورماه مهلت دارند.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، پنجمین جشنواره عکس جوانان ایران در سه بخش ویژه اصلاح الگوی مصرف، جوانان از نگاه عکاسان و آزاد ۲۶ مهرماه تا ۵ آبان‌ماه سال جاری در ارومیه برگزار می‌شود.
بر اساس مقررات جشنواره هر عکاس می‌تواند فقط در دو بخش و در هر بخش حداکثر ۱۰ قطعه تک عکس و یک مجموعه بین ۳ تا ۵ عکس با موضوع مشخص به دبیر خانه جشنواره ارسال کند.
عکس‌ها فقط به صورت فایل دیجیتال با وضوح ۳۰۰ DPI و فرمت JPEG در ابعاد حداقل طول ۳۰cm به همراه پرینت یا چاپ ۴A ارسال شود.
به ازاء هر عکس پذیرفته شده ،مبلغ۲۰ هزار تومان به تک عکس و ۴۰ هزارتومان به مجموعه عکس به عنوان حق رایت به صاحب اثر پرداخت خواهد شد.
ضمنا CD و عکس‌های ارسالی عودت داده نمی‌شود و یک ماه بعد از پایان جشنواره معدوم خواهد شد.
برگزار کننده حق استفاده از عکس های پذیرفته شده را با ذکر نام عکاس در انتشارات مربوط به جشنواره داشته و یا چنانچه در آمدی از فروش آثار مذکور حاصل شود با موافقت صاحب اثر سهم عکاس بر اساس تعرفه برگزار کننده پرداخت خواهد شد. عکس‌های پذیرفته شده به صورت نمایشگاهی معتبر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
به سه برگزیده اول تا سوم این جشنواره در هر بخش به ترتیب جوایزی معادل ۱۰ میلیون ریال، ۶۰۰ هزار ریال و ۴۰۰ هزار ریال اهدا خواهد شد. آخرین مهلت دریافت آثار ۲۱ شهریور ماه ۸۸ اعلام شده و کار انتخاب و داوری آثار نیز روز ۳۱ شهریور ماه انجام خواهد شد.همچنین مراسم اهدای جوایز ۲۸ مهرماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.
سیف‌الله صمدیان، علیرضا کریمی صارمی، مسعود زنده‌روح کرمانی، رومین محتشم و جواد پورصمد در ترکیب هیئت داوران این جشنواره حضور دارند و «جواد پورصمد» دبیری جشنواره را بر عهده دارد. مدیر اجرایی جشنواره نیز احسان مهدیان است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۲۱ شهریورماه مهلت دارند تا آثارشان را به آدرس دبیرخانه این جشنواره به نشانی: آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان ارشاد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
این جشنواره از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست