1. خانه
  2. اخبار
  3. دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران، ‌عکاسان را فرا خواند

دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران، ‌عکاسان را فرا خواند

خبرگزاری فارس: دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران که قرار است اردیبهشت‌ماه سال ۹۱ از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد برگزار شود، عکاسان را به مشارکت فرا خواند.

 

خبرگزاری فارس: دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران، ‌عکاسان را فرا خواند

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، فراخوان دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان میان مرکز هنرهای تجسمی وزارت ارشاد و انجمن عکاسان ایران برای چگونگی برنامه‌ریزی و برگزاری این دوسالانه امروز منتشر شد.
در این فراخوان که بدون مشارکت انجمن عکاسان ایران و از سوی مرکز هنرهای تجسمی منتشر شده است آمده است:  «مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران را در اردیبهشت ۱۳۹۱، همزمان در شهرهای تهران و یزد برگزار می‌کند.»
در ترکیب شورای سیاست‌گذاری این دوسالانه این افراد که متشکل از  ۶ عکاس و یک نماینده از سوی مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی و مرکز هنرهای تجسمی است حضور دارند که عبارتند از: اسماعیل عباسی، سیدعباس میرهاشمی، افشین شاهرودی، علیرضا کریمی صارمی، فرهاد سلیمانی، مسعود زنده روح کرمانی و عبدالرحیم سیاهکارزاده
دبیری این دوره از دوسالانه را نیز «اسماعیل عباسی» بر عهده گرفته است و محمود شالویی مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد نیز در مقام ریاست شورای سیاست‌گذاری حضور دارد.
دوازدهمین دوسالانه عکس در دو بخش عکاسی مستند و عکاسی نوآورانه برگزار می‌شود.
داوری آثار در بخش عکاسی مستند بر عهده  نادر داودی، فرهاد سلیمانی، جاسم غضبانپور، محمد غفوری و مجید ناگهی گذاشته شده است و در بخش عکاسی نوآورانه نیز شهریار توکلی، افشین شاهرودی، کیارنگ علائی، رومین محتشم و مهدی مقیم‌نژاد آثار را داوری می‌کنند.
مهلت ارسال آثار به پایگاه اینترنتی دوسالانۀ ملی عکس ایران تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۰ اعلام شده است و نمایشگاه آثار این دوسالانه نیز اردیبهشت سال ۹۱ در تهران و یزد برگزار خواهد شد.

به تمامی عکاسانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد، بابت هر عکس یک میلیون ریال و به سه عکاس برگزیده در هر بخش (مجموعاً ۶ نفر) به هر یک ۲۰ میلیون ریال به عنوان جایزه و شرکت‌کنندگان گواهی شرکت در دوسالانه همراه با یک کتاب الکترونیک به نمایشگاه اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/ا

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست