1. خانه
  2. اخبار
  3. پیکر « محمد رازدشت » از خانه هنرمندان تشییع شد

پیکر « محمد رازدشت » از خانه هنرمندان تشییع شد

خانه هنرمندان در تهران صبح امروز باز هم شاهد حضور جمع کثیری از عکاسان و هنرمندانی بود تا فقدان عکاس دیگری را زنده داشته و پیکر او را تا قطعه بهشت زهرا(س) بدرقه نمایند.

پیکر « محمد رازدشت » از خانه هنرمندان تشییع شد

قرار حضور اگر چه ساعت ۹ صبح بود ولی با وجود مشکلات پیش آمده در ترخیص پیکر، مراسم با قریب به یک و نیم ساعت تاخیر آغاز شد و مشکل پیش آمده با همکاری و مساعدت آقایان: توکلی و سعید خال به عنوان مدیر عامل و مدیر روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) مرتفع شد و نتیجه لطف و همکاری این مسئولین، برگزاری مراسم تشییع پیکر " محمد رازدشت " با حضور همکاران و خبرنگاران و عکاسان در مقابل خانه هنرمندان بود که همگی برای آخرین وداع با این عکاس جمع شده بودند.

ابتدای مراسم با پیام انجمن عکاسان ایران آغاز شد که محسن راستانی آن را قرائت کرد و محمدحسین حیدری به عنوان مدیر انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس نیز تسلیت خود را برای حاضرین خواند.
مجتبی میرطالبی از طرف انجمن مستندسازان سینمای ایران و بالاخره کاووس صادقلو به نمایندگی از طرف انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران پیام تسلیت اعضای این انجمن را برای حاضرین خواند.

پایان بخش این مراسم حضور طاهره آصفی نظر به عنوان همسر این عکاس فقید در جایگاه بود که با توجه به شرایط موجود به بیان اینکه: " من با دوربین محمد دیگر چه کنم؟ " حال حاضرین در این مراسم را دگرگون نمود.

پیکر محمد رازدشت دقایقی بعد با ذکر تشییع کنندگان بر دست های حاضرین نشست تا به بهشت زهرا رفته و در قطعه هنرمندان آرام گیرد.

" پایگاه عکس چیلیک " بار دیگر این ضایعه را به همسر این عکاس، فرزندان " نسرین، نوشین و رویا " و برادران این مرحوم: " جعفر، اصغر، رحیم و حمزه " تسلیت گفته و صبر و سلامت بازماندگان را از خداوند مسئلت دارد.

مراسم ختم این مرحوم بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۴.۳۰ در مسجد جامع امیرالمومنین(ع) واقع در تهران، خیابان مرزداران، شهرک ژاندارمری برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست