1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کارگاه استعدادیابی دیداری در شهرکرد برگزار شد

کارگاه استعدادیابی دیداری در شهرکرد برگزار شد

کارگاه آموزش نظری عکاسی و استعدادیابی دیداری با حضور «داود جلیل نژاد» در استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در محتوای دوره آموزش فشرده مقدماتی اصول عکاسی، به منظور استعدادیابی و معرفی برترین های دوره مذکور جهت شرکت در آموزشی تکمیلی کشوری به همراه سایر منتخبین از دیگر استان‌های کشور دوره آموزش نظری و کارگاه استعدادیابی با حضور کارشناس و دانش آموخته عکاسی «داود جلیل نژاد» در شهرستان شهرکرد و سالن اجتماعات مرکز رفاهی تفریحی فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

با حضور داود جلیل نژاد کارگاه استعدادیابی دیداری در شهرکرد برگزار شد

در این دوره آموزشی فشرده یک روزه که از ساعت ۸ تا ۱۷ به طول انجامید نزدیک به ۴۰ تن از هنرجویان، دانش آموزان و علاقمندان به هنر عکس و ابزار دوربین عکاسی ثبت نام کرده و حضور یافتند و در ضمن دریافت برخی آموزش های مقدماتی و پایه در آموزش عکاسی، پرسش ها و ابهامات خود را پیرامون موضوع عکس و ساختار رسانه‌ی عکس و تاثیرات عکاسی در سیر پیشرفت جوامع توسعه یافته با مربی این کارگاه درمیان گذاشتند.

در موضوع شناخت موضوع ها و پرداخت به مفاهیم در چهارچوب عکس نیز هنرجویان علاقمند با نمادها و نشانه ها پیرامون برخی مضامین منظور و هدف برگزارکننده آشنا شدند و برگزارکننده نیز با برگزاری یک آزمون عملی به سه هنرجوی موفق دوره از سوی « دبیرخانه عکاسی ایثار » اقدام کردند.
«داود جلیل نژاد» کارشناس و دانش آموخته عکاسی از جمله عکاسان جانبازی است که در حوزه موضوعی تصویرگری مفاهیمی چون: آزادگان، عکاسی ائینی، عاشورای حسینی، ایثار و آزادگان و خانواده شهدا سالها است عکاسی مستند اجتماعی را تجربه می کند.
داوری چندین مورد بخش عکس جشنواره هنرهای تجسمی ایثار در مناطق تقسیم شده کشوری از آخرین فعالیت های این عکاس می باشد.
این کارگاه آموزشی از سوی ریاست اداره امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری برای جامعه مخاطب این اداره برنامه ریزی و برگزار شد و دوره تکمیلی این کارگاه نیز با همت و حمایت مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و کسب مجوزهای لازم در همان استان در دست تدوین و عملیاتی شدن است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس «عیدآمد و عید آمد»
پسین
کارت عکاسان انجمن عکاسی میراث فرهنگی صادر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست