1. خانه
  2. اخبار
  3. کتاب « رموز عکاسی طبیعت » منتشر شد

کتاب « رموز عکاسی طبیعت » منتشر شد

کتاب " رموز عکاسی طبیعت " با عکس هایی از مناظر گوناگون طبیعت ایران و متن عکاس کتاب " داود وکیل زاده " که چندی پیش در نمایشگاه این عکاس، مورد رونمایی واقع شد، هم اکنون به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " رسید و پس از معرفی در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " در دسترس همگان قرار گرفت.
این کتاب در هفت بخش مستقل تفکیک شده و نگارنده با تفکیک بخش هایی از طبیعت و نمایش عکس هایی از تعریف هر فصل کتاب، آموزش هایی ظریف، ساده، کاربردی به خواننده ارایه می کند.
نمایش عکس هایی از: طبیعت روستایی، طبیعت ساحلی، طبیعت کویری، آب در طبیعت، نمای نزدیک، طبیعت کوهستانی و طبیعت جنگلی بخش هایی از کتاب است که  داود وکیل زاده برای آموزش تصویری همراه با متونی در قالب توصیه به بیننده ارایه داده است.

کتاب « رموز عکاسی طبیعت » منتشر شد

اکبر عالمی در ابتدای کتاب عکاس و نگارنده را چنین وصف کرده:
وکیل زاده یک هنرمند سرآمد است که در تمام کتاب هایش فرصت بی اعتنایی را از بیننده می گیرد.
عکس های او گاه به نقاشی نزدیک می شود، او به مانند هانری ماتیس، نقاش فرانسوی به خود استراحت نمی دهد! آرام و قرار ندارد و خستگی نمی شناسد. او بارها به سراسر ایران سفر کرده، سفرهایی استوار بر خرد و جهانبینی، برای گشودن بال عقل و احساس، برای آنکه در عکاسی معماری، مردم شناسی و طبیعت، آثاری ماندگار پدید آورد.
وکیل زاده نیز در کسوت عکاس در مقدمه کتاب با بر شمردن سه نکته به عنوان دغدغه اش از تالیف این کتاب، خطاب به گروه مخاطب کتاب آورده:
یادآور می شوم عکاسی طبیعت، مستلزم برنامه ریزی و شناخت عوامل بسیاری است که سعی کردم در این کتاب به آن بپردازم. این کتاب به کسانی اختصاص دارد که با عکاسی آشنایی دارند و چگونگی کار با دوربین و لنزها را به خوبی می دانند و فقط می خواهند دید و نگاه خلاقانه را در خود تقویت کنند.

کتاب " رموز عکاسی طبیعت " حاوی عکس های  داود وکیل زاده و مقدمه ای به قلم اکبر عالمی، در قطع خشتی با تعداد بیش از یکصد قطعه عکس رنگی به شماره شابک: ۵ – 7788 – 04 – 964 – 978 به زبان پارسی، با طراحی گرافیک نزهت یعقوبی، صفحه آرایی سهیلا مهدیان دهکردی و ویراستاری مریم معصومی، توسط عکاس و نگارنده کتاب به عنوان ناشر در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و در قالب ۱۲۰ صفحه به شکل عکس دار و چهار رنگ، با کاغذ گلاسه و قیمتی برابر با: ۱۴۰۰۰۰ ریال (چهارده هزار تومان) به چاپ رسیده و در فهرست مجموعه کتاب های " پایگاه تخصصی کتاب عکس " به ثبت رسیده است.
علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب ها و نشریه های موجود در " پایگاه تخصصی کتاب عکس " از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی " پایگاه عکس چیلیک " در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
سایر متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب می توانند درخواست خود را " ایـنـجـا " مطرح نموده و یا با شماره ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست