1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. کتاب مسابقه عکس « دوران سربازی » به چاپ رسید

کتاب مسابقه عکس « دوران سربازی » به چاپ رسید

پس از برگزاری نخستین دوره مسابقه عکس ” دوران سربازی ” و اعلام اسامی راه یافتگان و برگزیدگان جشنواره عکس سرباز، کتاب این جشنواره نیز همزمان با برگزاری این نمایشگاه در استان های کشور به چاپ رسید.

کتاب عکس ” جشنواره عکس و خاطرات سربازی ” دربرگیرنده بیش از یکصد قطعه عکس با موضوع دوران نظام وظیفه می باشد که در قالب سه بخش: نفرات برتر، آثار راه یافته به جشنواره و جنبی در این کتاب آمده است.

کتاب مسابقه عکس « دوران سربازی » به چاپ رسید

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان برگزارکننده جشنواره عکس دوران سربازی در زمستان سال گذشته با اعلام فراخوان، برگزاری مسابقه، داوری و در نهایت اطلاع رسانی و برپایی نمایشگاه و چاپ این کتاب سابقه موفقی را از موضوعی منحصر به فرد در ذهن جامعه عکاسی کشور برجای گذاشت.

سرهنگ حجت الله واعظی نژاد دبیر جشنواره و ریاست اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا پیرامون برگزاری این جشنواره معتقد است:
دوره سربازی دوره خوشی ها و ناخوشی ها و خاطرات تلخ و شیرین، دوره دوستی های ناب، دوره کسب تجربه و پختگی و دوره فراگیری دانش و مهارت های فردی و اجتماعی در مسیر زندگی آینده است و زیبایی های این دوره زمانی ماندگار می شود که با زبان هنر و به عبارتی بهتر با بیان هنر آمیخته گردد.
داوری این جشنواره را محمدمهدی رحیمیان، یدالله عبدی و محمود مروتی برعهده داشتند و در نهایت از میان ۷۵۰ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه آثار راه یافته به بخش نمایشگاه را برگزیدند.

اسامی صاحبان آثار راه یافته به بخش نمایشگاه جشنواره به این ترتیب است:
عمران اشرلو، حسین کامشاد، مجتبی ملک پوریان، سیدمحسن سجادی، علیرضا قهری، جمشید فرجوندفردا، عبدالرحمن مجرد، مجید آزاد، محسن اقبالی، سبحان یحیایی، رامین جمشیدی، عبدالخالق عیسوندی، امیر قادری، سیدعلی موسوی نژاد، محمدحسن باقری، سینا دلشادی، امیر مافی بردبار، ، نرجس خاتون اندرواژ، روح ا.. مهاجر.

کتاب عکس ” جشنواره عکس و خاطرات سربازی ” در شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قطع وزیری (۲۰ در ۲۶ سانتیمتر) و در قالب چهار رنگ و فاقد شماره شابک در ۱۱۲ صفحه ارایه شده و در فهرست تالیفات ”  پایگاه تخصصی کتاب عکس ” به ثبت رسیده است.
علاقمندان به مشاهده و تهیه تالیفات عکاسی می توانند جهت مشاهده فهرست عناوین کتاب های موجود در ” پایگاه تخصصی کتاب عکس ” از بخش نمایشگاهی این طرح واقع در دفتر مرکزی ” پایگاه عکس چیلیک ” در تهران، دیدار و سایر نیازهای خود را در حوزه کتاب ها و نشریات عکاسی از طریق سفارش به این پایگاه، مطرح و در اسرع زمان و با برخورداری از شرایط ویژه کتاب مورد نظر خود را دریافت نمایند.
متقاضیان ساکن شهرستان نیز جهت تهیه کتاب ” جشنواره عکس و خاطرات سربازی ” می توانند درخواست خود را در ” ایـنـجـا ” مطرح نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
با یاد بهمن جلالی « نگارخانه فروهر » کلید خورد
پسین
پانزدهمین تور عکاسی چیلیک به خوانسار می رود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست