1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. گرامی داشت یاد «ابراهیم رفیعی» توسط عکاسان در طبیعت

گرامی داشت یاد «ابراهیم رفیعی» توسط عکاسان در طبیعت

تنی چند از عکاسان استان مازندران با دعوت از خانواده عکاس فقید «ابراهیم رفیعی» در حرکتی عکاسانه یاد و نام این عکاس را گرامی داشتند.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این رویداد که ظهر روز ۱۰ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور تنی چند از عکاسان استان مازندران و عکاسان طبیعت و همسفران و دوستان عکاس فقید «ابراهیم رفیعی پرکوهی» برگزار شد عکاسان ضمن آرزوی صبر برای خانواده ایشان، از یک دهه تلاش این عکاس در مستندسازی استعدادهای تصویری و ارزش های فرهنگی و اصیل مناطق استان تقدیر و تجلیل کردند.

در این گردهمایی عکاسانه و برنامه متفاوت که در منطقه جنگل زرین وا و به بهانه برنامه مجلس ترحیم این عکاس ساعی برگزار شد عکاسان و دوستان «ابراهیم رفیعی» با نمایش عکسی از این مرحوم و آرزوی مانایی نام این مسافر مسیر ناگزیر بشر، در متن تسلیت خطاب به خانواده و سایرین اعلام کردند: «هنرمند خزان ندارد، هنر سر فصل رویش و زایش است. اکنون که حضور خانواده مرحوم ابراهیم رفیعی پرکوهی بر زیبایی فصل و جمع عکاسان افزود، بی‌جهت نیست که تکرار کنیم: فرزند هنر باش نه فرزند پدر/ فرزند هنر، زنده کند نام پدر».
ابراهیم رفیعی پرکوهی از جمله عکاسان استان مازندران بود که پس از یک دهه تلاش و همراهی با اغلب حرکت های فرهنگی و برنامه های عکاسی حوزه هنری استان مازندران و خانه عکاسان مازندران روز جمعه ۵آذر ماه در سن ۵۲سالگی با ایست قلبی دعوت حضرت حق را پذیرفت و مسافر دیار حق شد.
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک بار دیگر ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده و همکاران این عکاس فقید و سایر عکاسان استان مازندران، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.
عکس از: ابراهیم فلاح

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت: باز هم همان حکایت کهنه «عکاسی ممنوع»
پسین
یادداشت کیارنگ علایی بر کتاب عکس «شرق مقرنس» فرشید احمدپور

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست