1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش اختتامیه مسابقه « روز جهانی اسکان بشر»

گزارش اختتامیه مسابقه « روز جهانی اسکان بشر»

مراسم تقدیر از هنرمندان منتخب و نفرات برگزیده مسابقه و نمایشگاه بین المللی روز جهانی اسکان بشر – در دو شاخه عکس و نقاشی در محل فرهنگستان هنر، سالن مرکز هنر پژوهی نقش جهان برگزار و اسامی منتخبین هر دو بخش با حضور اعضای هیات داوران و شرکت کنندگان اعلام شد.
این مسابقه که به مناسبت روز جهانی اسکان بشر در تابستان ۱۳۸۸ فراخوان شد و آثارهنرمندان برگزیده در روز جهانی اسکان بشر (۵ اکتبر ۲۰۰۹) در محل سالن نمایشگاهی دانشگاه وست مینستر لندن به مدت یک هفته به نمایش درآمد.

گزارش اختتامیه مسابقه « روز جهانی اسکان بشر»

در این مراسم که با حضور هنرمندان منتخب، اساتید و داوران بخش نقاشی و عکس، برگزارکنندگان نمایشگاه، مدیر منطقه ای سازمان اسکان بشر (BLP)و تنی چند از مدعوین انجام گرفت، کتاب آثار هنرمندان منتخب این نمایشگاه توسط مهندس رضا پوروزیری مدیر منطقه ای (BLP)و خانم دکتر ویدا نوروزیان رونمایی شد و به حاضرین معرفی گردید. همچنین در ادامه مراسم مهندس علی پولادی مدیر مسابقه و نمایشگاه به طرح گزارشی از روند اجرایی برگزاری مسابقه و همچنین نمایشگاه لندن و رویکرد هدفمند این برنامه برای تشویق هنرمندان جوان به حضور در عرصه های بین المللی و چشم اندازهای برنامه های آتی پرداختند.

در بخش های دیگر برنامه جاوید رمضانی دبیر کمیته داوران و کارشناس هنری برنامه در خصوص روند قضاوت و داوری آثار و حمید رضا سوری استاد دانشگاه و داور بخش عکس نیز درباره فضای هنری معاصر ایران سخنانی را خطاب به حاضرین در محل نشست ایراد نمودند.
در انتهای برنامه لوح تقدیر، جوایز نقدی و یک نسخه از کتاب نمایشگاه به هنرمندان منتخب اهدا شد.

در این راستا حامیان رسانه ای این رویداد و گروه ها و نگارخانه هایی که در طول برگزاری مسابقه و نمایشگاه با برگزار کنندگان برنامه همکاری نمودند نیز ضمن معرفی و اهدای لوح و کتاب مورد تقدیر قرار گرفتند.
اسامی داوران بخش نقاشی که با اهدای لوح تقدیر ویژه و یک سکه تمام بهار آزادی مورد تقدیر واقع شدند: بابک اطمینانی، دکترباقر ضیایی، نصرت الله مسلمیان، مهندس مجید کریمی و همچنین اسامی داوران بخش عکاسی که با اهدای لوح تقدیر ویژه و یک سکه تمام بهار آزادی تقدیر شدند،از این قرار است: حمید سوری، شهریار توکلی، جاوید رمضانی، مهندس بابک زیرک.
در بخش دیگری از برنامه با اهدای لوح تقدیر ویژه به حامیان رسانه ای و همکاری کنندگان با این برنامه تقدیر به عمل آمد.

گزارش اختتامیه مسابقه « روز جهانی اسکان بشر» اسامی این رسانه ها و همیاران به این ترتیب اعلام شد:
منیژه میر عمادی مدیریت نشریه الکترونیکی طاووس
مهندس مهدی رامه مدیریت پایگاه عکس چیلیک
دکتر مجید نصیری جوزانی مدیریت خانه هنرمندان ایران
مهدی وثوق نیا مدیریت پایگاه عکس قزوین
محمدحسن حامدی مدیریت مجله تندیس
علیرضا منعام مدیریت نشریه الکترونیکی معماری منظرایران
در ادامه از فرهاد آذرین مدیریت نگارخانه آتبین، جاوید رمضانی مدیریت آتلیه طراحی آوام و احسان برزین مدیریت شرکت ART.E.B تقدیر به عمل آمد.

پایان بخش این برنامه اهدای لوح تقدیر توسط نماینده سازمان به برگزار کنندگان:علی پولادی، سمیه رخ گیره و جاوید رمضانی بود که به عنوان مدیر اجرایی و نمایشگاه، دبیر مسابقه و نمایشگاه و دبیر کمیته داوران به عمل آمد.

اسامی هنرمندان منتخب بخش عکس که آثار آنها به نمایشگاه لندن راه یافته و موفق به دریافت جایزه، لوح تقدیر، گواهی شرکت در نمایشگاه و چاپ آثار آنها در کتاب منتشر شده به این مناسبت گردیدند، به قرار ذیل می باشد:
نفر اول: میثم محفوظی دریافت مبلغ (۳۰۰۰ دلار آمریکا) و لوح تقدیر ویژه از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد
نفر دوم: سمانه اکبری زرچی، دریافت مبلغ (۱۵۰۰ دلار آمریکا) و لوح تقدیر ویژه از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد
نفرات سوم به صورت مشترک: مهرداد نراقی و آزاده اخلاقی دریافت مبلغ (۱۰۰۰ دلار آمریکا) و لوح تقدیر ویژه از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد
نفر چهارم (انتخاب ویژه داوران): محسن شاهمردی دریافت یک سکه تمام بهار آزادی و لوح تقدیر ویژه از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد
نفرات پنجم تا دهم بدون ترتیب الویت (آثار قابل تقدیر): دریافت لوح تقدیر ویژه از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد، زینب ثقفی، حامد فرهنگی، محمد شمخانی، انسیه لشکری، مجبوبه کرمعلی، هاتف منتظری
نفرات یازدهم تا سی و دوم (بدون ترتیب الویت): دریافت گواهینامه شرکت در نمایشگاه لندن با امضای مدیر منطقه ای سازمان اسکان بشر ملل متحد: علی رفیعی، فرهاد مطاعی، محمدعلی زارع، آوسار کارابابا، روشنک ایرانمنش، فاطمه افشاری، هومن نوبخت، حسین فخرایی، کیان امانی، سینا ممتهنی، محمود شهروسوند، علی ذهبی، عطیه ودود، محمود بازدار، مهرداد افسری، ملودی حسین زاده، محمدرضا خواجوی، راحله زمردنیا، طناز آمین، سعید آزادی، صادق صادقی پور، ونا چون.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست