1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش یادواره عکاس شهید سعید جانبزرگی(۱)

گزارش یادواره عکاس شهید سعید جانبزرگی(۱)

مراسم دهمین سالگرد شهادت عکاس شهید سعید جانبزرگی با عنوان ” یادواره هنرمند شهید حاج سعید جانبزرگی ” عصر روز گذشته در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” در بخش نخست این مراسم، حاضرین شاهد خیرمقدم دکتر مجید سرسنگی ریاست خانه هنرمندان و سخنرانی تفصیلی دکتر حسین قنادیان ریاست سازمان بسیج هنرمندان بودند.

در این میان پخش نماهنگی از صحبت های شهید سعید جانبزرگی و نمایش عکس های این شهید و همچنین گفتگو با عکاسانی همچون: مرحوم کاوه گلستان، سیف ا.. صمدیان، سعید صادقی و .. در نماهنگ دوم پیرامون شخصیت اجتماعی و هنری این عکاس فقید شهید از جمله برنامه های بخش نخست این مراسم شد.

گزارش یادواره عکاس شهید سعید جانبزرگی(1)

در بخش دوم مراسم حاضرین شاهد حضور: احسان رجبی، نادر طالب زاده و سیف ا.. صمدیان در جایگاه بودند که به عنوان اساتید و کارشناس مدعو به تحلیل و بررسی عکس ها و ظرافت نگاه هنرمندانه این عکاس پرداختند.
این بخش از مراسم حاوی نکات با اهمیتی در گفت وگوی تخصصی اساتید بود که در صورت همکاری برگزارکنندگان (سازمان بسیج هنرمندان و انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس) مشروح این گفتگو طی روزهای آتی از این رسانه منتشر خواهد شد.

سپس با دعوت از محمدحسین حیدری مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس و دکتر قنادیان رئیس سازمان بسیج هنرمندان و حضور هر سه عکاس در جایگاه با اهدای لوح و هدیه، از همسر شهید جانبزرگی و دختر ایشان تقدیر به عمل آمد.
پایان بخش این مراسم گشایش نمایشگاه عکس شهید سعید جانبزرگی توسط زهرا صبری همسر این عکاس شهید بود که با همراهی فاطمه جانبزرگی فرزند این عکاس همراه بود.
در این مراسم عکاسانی چون: عباس ملکی، مسعود امیرلویی، محسن شاندیز، سیف ا.. صمدیان، احسان رجبی، داریوش عسگری، حسین بهرامی، احمد نصیرپور، مهدی قاسمی، بهزاد فیروزی، محمدحسین حیدری، یوسف گرامی، محمود بدرفر، بابک فروتنی، علی فریدونی، امیرعلی جوادیان، ناصر افراسیابی، مهدی سروری و عباسعلی فلاح حضور داشتند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست