1. خانه
  2. اخبار
  3. یازدهمین دو سالانه عکس بیانگر دغدغه ذهنی جوانان است//دو سالانه ها نقطه عطف رشته های هنری هستند

یازدهمین دو سالانه عکس بیانگر دغدغه ذهنی جوانان است//دو سالانه ها نقطه عطف رشته های هنری هستند

معاون هنری وزیر ارشاد گفت: یازدهمین دو سالانه عکس حاصل دو سال تلاش و نگاه هنرمند عکاس به اطرافش است و بیانگر دغدغه های ذهنی جوانان ما است.دو سالانه های هنری نقطه عطف هر رشته هنری و آیینه تمام نمایی برای معرفی آن هنر هستند.
 

محمدحسین ایمانی خوشخو در حاشیه آیین گشایش یازدهمین دو سالانه عکس تهران که عصر روز گذشته در مرکز هنری فرهنگی صبا برگزار شد ، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"، درخصوص عکس های به نمایش در آمده در این دوسالانه گفت: در این نمایشگاه شاهد عکس های خوبی بودم و انتخاب عکس ها گواه آن است که بر مبنا ی تفکر در خصوص اتفاقاتی که در جامعه رخ می دهد و در ذهن هنرمند نقش می بندد صورت گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به جوان بودن قشر عظیم جامعه ایران افزود:خوشبختانه این جوانی در رشته های مختلف هنری دیده می شود و نسل جوان جایگاه خود را در این میان یافته وحفظ کرده و آینده بسیار خوبی در انتظار هنر کشور است.
خوشخو نگاه جوانان را به جامعه و اطرافشان خوب دانست و عکس های به نمایش در آمده را بیان کننده دید و نگاه دقیق و خوب جوانان به جامعه و اطرافشان بیان کرد و افزود: این دوسالانه نشان دهنده آن است که جوانان ما اطلاعات خوبی درباره جامعه خود دارند و با جامعه خود بیگانه نیستند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: گسست نسل هایی که در بخش های دیگر جامعه شاهد آن هستیم در حوزه هنر نمی بینیم چرا که جوانان هنرمند ما ارتباط تنگاتنگ خود را با جامعه دارند و توانسته اند در مقابل تهاجم فرهنگی که در تمام زمینه ها وجود دارد اصالت هنری خود را حفظ کنند.
وی افزود:شاید هم به خاطر مراقبت اساتید و پیشکسوتان است که این اتفاق افتاده و به این شکل نمود پیدا می کند.
ایمانی خوشخو در خصوص دو سال تجربه عکاسان که حاصلش یازدهمین دوسالانه عکس است گفت: حضور جوانان در این دوسالانه نسبت به دوره های قبل درخشان تر است و این نشان دهنده آن است که نسل جوان ما توانسته ضمن برخوداری از تخصص لازم ،در عرصه رقابت نیز به خوبی جایگاه خود را حفظ کند.
وی در پایان تاکید کرد:امیدوارم دوسالانه ها سر موعد خود برگزار شود چرا که دو سالانه های هنری نقطه عطف هر رشته هنری هستند و همه کسانی که در طول سال ها کار می کنند منتظر برگزاری این دوسالانه ها هستند و اگر درست برگزار شوند می توانند آیینه تمام نمایی برای معرفی آن هنر در سال های بین دو سالانه ها باشند.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست