1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. یلدا معیری در فهرست داوران مسابقه عکس مطبوعات جهان جای گرفت

یلدا معیری در فهرست داوران مسابقه عکس مطبوعات جهان جای گرفت

«یلدا معیری» در فهرست داوران جشنواره عکس مطبوعاتی سال ۲۰۲۴ جهان جای گرفت.

یلدا معیری فتوژورنالیست و عکاس ایرانیبه گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک عکاس ایرانی «یلدا معیری» در فهرست اسامی گروه داوری مسابقه عکس مطبوعاتی سال ۲۰۲۴ جهان قرار گرفت.

یلدا معیری بانوی عکاس باتجربه در حوزه عکس مطبوعات، رسانه و گزارش در صفحه شخصی‌اش با اشاره به این حضور نوشت: «بسیار مفتخرم که یکی از اعضای هیات داوران امسال هستم/ I am suprer honored that i am one of the jury members this year» و صفحه این بنیاد فرهنگی_هنری نیز با بازنشر استوری سایر عکاسان مدعو به فهرست داوران سال ۲۰۲۴ نسبت به این حضور واکنش نشان داده است.

یلدا معیری فتوژورنالیست ایرانی در فهرست داوران مسابقه عکس مطبوعاتی جهان2024بنیاد عکس های مطبوعاتی جهان/World Press Photo با دعوت از حضور یلدا معیری برای عضویت و حضور در فهرست داوران سال ۲۰۲۴ این رویداد معتبر جهانی عکاسی دعوت کرده است.

این بنیاد غیر انتفاعی هلندی حدود ۶۰سال است که در حوزه عکس مطبوعاتی فعالیت می کند و هدف سعی و فعالیت خود را روایت داستان ها و جریان ها و رویدادهای بشری در سراسر جهان با رسانه عکس اعلام و معرفی نموده است.

یلدا معیری فتوژورنالیست ایرانی متولد دی ماه سال ۱۳۶۰ است و نزدیک به دو دهه است که با علاقه و هدفمندی و سفر به برخی مناطق مستعد عکاسی همچون: عراق، افغانستان، پاکستان، اندونزی، لبنان، گرجستان اقدام و نسبت به تهیه عکس و گزارش های خبری از آن رویدادها سعی و اقدام کرده است.  

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «دلشدگان» پیمان هوشمندزاده در ۰۰۹۸۲۱
پسین
نمایشگاه دومین سالانه عکس دانشجویی ارم در شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست