1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس وقف، چشمه همیشه جاری

اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس وقف، چشمه همیشه جاری

جشنواره وقف همدانجلسه داوری آثار رسیده به جشنواره ملی عکس وقف چشمه همیشه جاری روز سه شنبه ۲۹دی ماه سال جاری در تهران برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری « وقف، چشمه همیشه جاری » در رشته عکاسی که در استان همدان برگزار می شود ، بعد از دریافت آثار عکاسان از سراسر کشور در روز سه شنبه ۲۹ دی ماه ۱۳۹۴ با اعزام گروه برگزارکننده جشنواره که شامل دبیران جشنواره و همچنین سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان به تهران جهت برگزاری جلسه داوری آثار رسیده انجام شد.

جشنواره وقف همدانهیات داوران متشکل از: مسعود زنده روح کرمانی، ساعد نیک ذات و ابراهیم صافی صبح روز سه شنبه ۲۹ دی ماه داوری بیش از ۱۳۰۰ قطعه فایل عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره را در سالن اجتماعات معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران آغاز کرده و این کار تا ساعات پایانی روز ادامه داشت.

 

آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره شامل ۱۳۶۶ اثر بوده که از این میان تعداد ۳۶ اثر به عنوان عکس راه یافته به نمایشگاه انتخاب شدند. شایان ذکر است آثار برتر و تقدیر شدگان در مراسم اختتامیه جشنواره که اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد معرفی شده و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت .

 

جشنواره وقف همداناسامی عکاسان راه یافته به نمایشگاه « وقف، چشمه همیشه جاری » (با ترتیب الفبا) به این شرح معرفی شده است: میثم امانی از با ۳ اثر از خراسان رضوی، الناز ایوبی از تهران، سارا بابایی از خراسان رضوی، سالار پویان از آذربایجان شرقی، حسین توحیدی فرد از بیرجند، امیر حسین جامه بزرگ از همدان، محمدرضا جباری از قم، میلاد حدادیان از مشهد، علی حسنعلی زاده  از قوچان، سیدصادق حسینی از شیراز، وحید خادمی از بجنورد، سجاد دادپور از اردبیل، طاهره رخ بخش زمین با ۲ اثر از شیراز، عرفان سامان فر با ۲ اثر از شیراز، سیدمحسن سجادی از تهران، سیدمهرداد شریفی از اراک، سعید صیرفی افخم از همدان، محدثه عامری از گرگان، جواد عسکراوغلی از ارومیه، هادی فائزی از تبریز، اکبر قاسم پور از ساری، مهدی قنواتی از تهران، محسن کرامت دهر از تهران، داود کهن ترابی با ۲ اثر از البرز، مهران مافی بردبار از قزوین، محمدحسین مسلسلی از همدان، بهرام میکده از بجنورد، شهاب ناصری با ۲ اثر از سنندج، محمد وروانی فراهانی و مهدی هادی پور از قوچان.

جشنواره وقف همدانلازم به ذکر است کمیته برگزاری بخش عکس چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری وقف چشمه همیشه جاری در استان همدان به عنوان برگزارکننده این جشنواره بوده و سیدحسن رضوی سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان از لیلا یوسفی با مسئولیت دبیر جشنواره و از دبیر فنی و هنری به کیارش کرمی و ساسان رجبی اشاره کرده است.

 

سایر اطلاعات پیرامون این جشنواره بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه، در بخش سرخط اخبار رسانه « پایگاه عکس چیلیک » منتشر خواهد شد.

جشنواره وقف همدان
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« ابرهای شگفت انگیز » در نگارخانه ابوالفتوح رازی
پسین
سومین پرسش نظرسنجی موضوعی در پایگاه عکس چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست