1. خانه
  2. اخبار
  3. حسن سربخشیان :موضوع حجاب برای عکاسان بسیار مهم است

حسن سربخشیان :موضوع حجاب برای عکاسان بسیار مهم است

عکاسی در حوزه ارزش ها و هنجارها نیازمند نگاهی دقیق و عملکردی اصولی است و توجه به عفاف و حجاب برای عکاسان خبری موضوعی بسیار مهم و حساس است.
به گزارش حیات حسن سربخشیان عکاس خبری آسوشیتدپرس در گفتگو با ستاد خبری نخستین جشنواره عفاف و حجاب نور گفت: در سال های گذشته رویکرد عکاسان به عکس های مستند اجتماعی و توجه به عفاف و حجاب بسیار کمرنگ شده است و علل مختلفی در این زمینه وجود دارد که یکی از آن ها پرهزینه بودن این موضوع است.
وی افزود: عکاسی مستند اجتماعی مشکلات بسیار زیادی به همراه دارد و عکاسان در حین انجام وظیفه و پیگیری سوژه با برخورد نامناسب مسوولان روبرو می شوند، تمام این دلایل باعث می شود که پرداختن به موضوعات اجتماعی از جمله حجاب کم رنگ شود.
وی در مورد تاثیر آثار عکاسان خارجی در تبلیغ حجاب تصریح کرد: به دلیل متفاوت بودن فضای فرهنگی و اجتماعی عکاسان خارجی با اجتماع ما، آثار آن ها تاثیری در تبلیغ حجاب ندارد.
سربخشیان نگاه عکاسان به طرح امنیت اجتماعی را محدود برشمرد و افزود: با توجه به برخورد مسوولاین امر با هنرمندان به خصوص عکاسان حرفه ای در این زمینه متاسفانه همکاران ما نتوانسته اند به طور جدی به این مسئله بپردازند.
لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان دی ۸۶ به نشانی دبیرخانه مرکزی جشنواره : تهران ، خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از جام جم، کانون باشگاه خبرنگاران، طبقه دوم ارسال نموده یا برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس : www.noorfest.irinfo@noorfest.ir مراجعه کنند

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست