1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. داوری نخستین جشنواره عکس گردشگری قزوین برگزار شد

داوری نخستین جشنواره عکس گردشگری قزوین برگزار شد

دبیرخانه نخستین جشنواره عکس گردشگری قزوین از انجام نشست و برگزاری جلسه داوری فایل عکس های رسیده خبر داد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه این جشنواره تعداد ۱۱۷۲ قطعه فایل عکس از ۱۴۹ شرکت کننده از برخی استان های کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و پس از انجام تشریفات دبیرخانه ای در نشست داوری مورد نمایش و ارزیابی داوران: افشین بختیار، حسین رحمانی و خلیل امامی قرار گرفت.
در پایان این نشست و انجام داوری ۳قطعه عکس برگزیده و حائز رتبه و ۳ قطعه عکس با عنوان شایسته تقدیر از میان عکس های راه یافته توسط عکاسان و کارشناسان عضو شورای داوری ، انتخاب و تعیین شدند.

بنابر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره عکس گردشگری قزوین داوران این جشنواره پس از ساعت ها بررسی، تعداد ۳۸ قطعه عکس از آثار شرکت کنندگان را شایسته حضور در نمایشگاه عکس این جشنواره دانستند.

برگزارکننده نخستین جشنواره عکس گردشگری قزوین ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین است که به مناسبت «روز قزوین» و با هدف معرفی و به
تصویر کشیدن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر قزوین و در راستای ارتقاء و گسترش صنعت گردشگری، در موضوع هایی چون: ابنیه تاریخی شامل: مساجد، امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه، عمارت‌ها، بازارها، آب انبارها، قلعه‌ها، آرامگاه‌ها، برج‌ها، گرمابه‌ها، کاروان‌سراها، موزه‌ها، خانه‌های تاریخی، دروازه‌ها، کلیساها، مدارس تاریخی و مذهبی، بافت تاریخی شهر، جاذبه‌های طبیعی، صنایع دستی و هنرهای سنتی، آئین و رسوم محلی اقدام به برگزاری «جشنواره عکس گردشگری قزوین» نموده است.

همچنین در اطلاعیه این دبیرخانه آمده است: مراسم اهداء جوایز برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب «جشنواره عکس گردشگری قزوین»، روز یکشنبه ۴ شهریور ۹۷، ساعت ۱۰ صبح در محل سالن اجتماعات حوزه هنری استان قزوین به نشانی: بلوار مدرس، روبروی پارک ملت برگزار و اسامی راه یافتگان و برگزیدگان در جلسه اختتامیه معرفی خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « نگاه » در مجموعه بازیل اهواز
پسین
نمایشگاه عکس «عاشقانه های کهکشان» در شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست