1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « عاشقان حسینی » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکس « عاشقان حسینی » در موزه عکسخانه شهر

هیئت سابقهدور تازه نمایشگاه عکس موزه عکسخانه شهر به نمایش آثار تاریخی در نمایشگاه عکس « عاشقان حسینی » در موزه عکسخانه شهر اختصاص یافته است .
به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » نمایشگاه عکس « عاشقان حسینی » در موزه عکسخانه شهر به مناسبت ایام سوگواری سیدالشهدا و گرامی داشت سوگواری مسلمانان و آزادگان در مناسبت های تاسوعا و عاشورای حسینی در موزه عکسخانه شهر برگزار می شود .
این مجموعه که شامل ۹ قطعه عکس در اندازه ۱۰۰در۷۰ سانتیمتر و ۱۶ قطعه عکس ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر می باشد منتخبی است از عکس های یادگاری هیئت های قدیمی که در پی فراخوانی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منتشر و جمع آوری شد .
این رویداد با هدف ارج نهادن به این مهم در سال گذشته از افراد مختلف، و صاحبان مجموعه های شخصی و نهادهایی چون موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و کتابخانه و موزه ملی ملک گردآوری و ارایه شد.
نمایشگاه عکس « هیئت سابقه » در موزه عکسخانه شهر از روز یکشنبه ۲۶ مهر مصادف با چهارمین روز ماه محرم الحرام سال ۱۴۳۶ هجری قمری در محل موزه عکسخانه شهر گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز شنبه ۱۶ آبان ماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران ، ضلع شمالی میدان هفت تیر ، خیابان بهار شیراز ، میدان بهار شیراز واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تسلیت به عکاس هنرمند فریدرضا صدیقی
پسین
تور عکاسی از دریاچه چورت هدف عکاسان همسفر با چیلیک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست