1. خانه
  2. اخبار
  3. « دیوارنگاری هاو… » مهروا آروین در نگارخانه مهروا

« دیوارنگاری هاو… » مهروا آروین در نگارخانه مهروا

نمایشگاهی از آثار عکاسی " مهروا آروین " به بهانه مروری بر چهار دهه فعالیت این بانو همزمان با بازگشایی نگارخانه مهروا از روز جمعه ۱۲ مهرماه جاری در محل نگارخانه مهروا برگزار می شود.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه تعدادی از آثار عکاسی ایشان با موضوع نقاشی های دیواری محیط شهری با عنوان " دیوارنگاری هاو… " با گردآوری " امیرعلی گلریز " به نمایش درمی آید.

« دیوارنگاری هاو... » مهروا آروین در نگارخانه مهروا

در قاب ابتدای این نمایشگاه به قلم گردآورنده، آمده است:
مهروا آروین – متولد ۱۳۳۵ – تهران
… کارش را از دهه‌ی پنجاه شمسی و از نوجوانی و زمانی آغاز کرده است که من و هم نسلانم نوزادی بیش نبودیم و امروز رو به چهلیم … آمریکا درس می خواند و در سفر بود که انقلاب شد؛ ماند و خواند و تجربه کسب کرد و اوایل دهه ی هفتاد شمسی برگشت و با جدیت مشغول به کار شد.
با بیست نمایشگاه و پروژه ی انفرادی و حضور در ده ها نمایشگاه و پروژه‌ی گروهی در ایران، ایتالیا، فرانسه و آمریکا در گالری های نکسس، آو، ویللا فارینا، راه ابریشم، اثر، مهروا و… عکاس بوده و هست، از دوران وفور نگاتیو تا دوران وفور دیجیتال.
عکاس آتلیه و استودیو نیست، در فضای باز، از زندگی و زیر و بم‌اش عکس می گیرد؛ چه آن وقت که “ دیوارنگاری ها ” را در سال ۷۷ شمسی کلید می زند و چه وقتی از همان زمان تاکنون درگیر “ ایرانِ من ” بوده است… که این دو مجموعه در این برنامه برای نخستین بار، چاپ و به نمایش گذاشته می شوند و از سوی دیگر، نمایش تصاویر چاپ نشده ای از مجموعه های “ زیر پایت را نگاه کن ”، “ آب ”، “ حسِ پا ”، " راه رفتن روی ابرها ” و… این برنامه، مروری است بر دورانِ فعالیت و پویایی و امیدواری …

علاقه مندان می توانند از عصر روز جمعه ۱۲ مهرماه جاری برای گشایش نمایشگاه حضور یافته و تا پایان روز یکشنبه ۲۸ مهرماه همه روزه به جز روزهای پنجشنبه و سوگواری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه مهروا در تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، شماره ۳۸ واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست