1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار دو عکاس اصفهانی از جبهه‌های جنگ به نمایش گذاشته شد

آثار دو عکاس اصفهانی از جبهه‌های جنگ به نمایش گذاشته شد

منتخبی از عکس‌های دو عکاس اصفهان از جبهه‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس در موزه هنرهای معاصر به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نمایشگاه عکس خروش لاجوردی و تصاویر دفاع مقدس کاری از مهدی جانی‌پور و جواد هراتیان دو عکاس اصفهانی حاضر در جبهه‌های جنگ تحمیلی، بعد از ظهر امروز در موزه هنر‌های معاصر اصفهان آغاز به کار کرد.
معاون سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و پاسداشت شهیدان دانست و گفت: جای سپاس از مقام شامخ شهیدان خالی است که کمترین و با ارزش‌ترین سرمایه یعنی همان جان خود را از دست دادند که خاک این سرزمین به دست دشمنان نیفتد و این نمایشگاه به عنوان سندی گویا فداکاری‌هایشان را به نسلی که آنان را درک نکردند، منتقل می‌کند.
مهدی جانی‌پور، عکاس خوش‌ذوق اصفهانی نیز در خصوص عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه گفت: این عکس‌ها برای نسل جوان و دانشجوی کشور یادگاری از افرادی است که در زمان جنگ با دست خالی می‌جنگیدند تا بدانند که اسلام در ایران تنها با ذکر وجهه‌الله شهید عابدینی و اخلاص شهید کردآبادی و شهید احمد فروغی و دیگرشهدا زنده مانده است.
وی افزود: این نمایشگاه تصاویری از عملیات‌های مختلف نظیر بیت‌المقدس و فرماندهی کل قوا و همچنین مشارکت بسیجیان استان اصفهان در ۸ سال دفاع مقدس را برای عموم به نمایش گذاشته است.
نمایشگاه عکس خروش لاجوردی تا ۱۵ مهرماه سال جاری در موزه هنرهای معاصر اصفهان برای بازدید عموم برپا خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست