1. خانه
  2. اخبار
  3. آغاز به کار نمایشگاه‌های بین‌المللی خانه عکاسان

آغاز به کار نمایشگاه‌های بین‌المللی خانه عکاسان

تهران – خبرگزاری ایسکانیوز:مدیر خانه عکاسان ایران از برپایی نمایشگاه‌های گروهی عکس حوزه‌هنری در کشورهای اسلامی و همسایگان ایران خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران” ایسکانیوز”به نقل از واحد خبر حوزه هنری،‌ رسول اولیاءزاده، با اعلام این خبر افزود: خانه عکاسان ایران با همکاری رایزنی‌های فرهنگی کشورهای اسلامی و همسایگان ایران درصدد است نمایشگاه‌های گروهی خانه عکاسان را در کشورهای اسلامی وهمسایه دایر کند.
به گفته اولیازاده، اولین نمایشگاه بین‌المللی خانه عکاسان حوزه هنری، با موضوع عکس‌های عاشورایی ۴۰ عکاس صاحب نام کشور ، همزمان با روز عاشورا در کشور پاکستان دایر می‌شود و تا پایان ماه صفر، در هشت خانه فرهنگ آن کشور برپا خواهد بود.
او توانایی عکاسان ایرانی در ثبت لحظات آیین‌های مذهبی و سوژه‌های اجتماعی کشورمان را ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: بر همین اساس، ‌تصمیم گرفته‌ایم که حاصل تلاش و قدرت عکاسان هنرمندمان را در کشورهای اسلامی و از جمله کشورهای همسایه به نمایش بگذاریم.
گفتنی است؛ نمایشگاه‌های گروهی عکس حج، پرتوحسن و عکس‌های عاشورایی، ازجمله نمایشگاه‌های در نظر گرفته شده برای کشورهای اسلامی و همسایه

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست