1. خانه
  2. اخبار
  3. اثر گرافیست اردبیلی به جشنواره بین المللی “بسم الله” راه یافت

اثر گرافیست اردبیلی به جشنواره بین المللی “بسم الله” راه یافت

یکی از آثار هنرمند گرافیست اردبیلی به جشنواره بین المللی "بسم الله" راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر در اردبیل، اثر حجت مجرد از گرافیستهای حوزه هنری استان اردبیل از بین پنج هزار آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره به بخش نهایی جشنواره بین المللی بسم الله راه یافته است.

حجت مجرد متولد ۱۳۵۲ اردبیل دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک در دانشکده هنر و معماری تهران و مدرس دانشگاهها و هنرستانهای استان اردبیل است.

جشنواره بین المللی بسم الله برای ایجاد زمینه های مناسب برای ارتباط فرهنگی، تبادل تجربه های هنری هنرمندان جوامع اسلامی و ادیان توحیدی و رقابت بنیانهای هنری در عرصه های قرآنی برگزار می شود.

هفتمین جشنواره بین المللی بسم الله همه ساله در دو بخش اصلی پوستر، لوگوتایپ و حروف نگاری و بخش جنبی نقاشی خط با موضوع نگارش آیه مبارک "بسم الله الرحمن الرحیم" و نامهای خداوندی با زبان نوشتاری فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسه برگزار می شود.

این جشنواره امسال با آغاز ماه مبارک رمضان به مدت یک ماه همزمان در مجموعه پردیس سینما ملت تهران و در کشورهای آلمان، بنگلادش، امارات و چند کشور دیگر برگزار خواهد شد.

همچنین زهرا ایمان زاده بانوی عکاس استان اردبیل در جشنواره تجلی عاشورا و فجر موفق به کسب رتبه اول شد.

چهارمین جشنواره سراسری تجلی عاشورا و فجر در دو بخش عکسهای عاشورایی و فجر با چهار هزار و ۱۷۱ قطعه عکس در قالب ۴۷۲ نفر شرکت کننده در استان مازندران برگزار شد.

آثار غلامحسین شکرانی مقدم، رضا زارع و عبدالرحمن مجرد از دیگر هنرمندان عکاس حوزه هنری استان اردبیل نیز به این جشنواره راه یافته بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست