1. خانه
  2. اخبار
  3. اختتامیه دومین جشنواره اردوهای کانون عکس مشهد

اختتامیه دومین جشنواره اردوهای کانون عکس مشهد

عصر سه شنبه، ۱۳ اردی بهشت ماه، مراسم پایانی دومین جشنواره عکاسان شرکت کننده دراردوهای تخصصی کانون عکس مشهد برگزار می شود و طی این مراسم از عکاسان منتخب این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از تارنمای کانون عکس مشهد، اهدای جوایز برگزیدگان، تقدیر از حامیان جشنواره، رونمایی کتاب آثار عکاسان شرکت کننده در جشنواره و همچنین برگزاری نشست تخصصی عکاسی با عنوان " ارتباطات در عکاسی "، به عنوان بخش هایی از برنامه این اختتامیه ذکر شده است.

اختتامیه دومین جشنواره اردوهای کانون عکس مشهد

در کارگاه " ارتباطات در عکاسی " که در راستای برنامه نشست های یک روزه ی بهاریه می باشد؛ " سیدکاظم حسینی " در نشستی از ساعت ۱۴ تا ۱۷ از تجربیاتش در مورد نحوه ی صحیح ارتباط عکاس در لوکیشنهای مختلف سخن می گوید.

همچنین فیلمی از پروژه ی عکاسی معدن که توسط مدرس این کارگاه به انجام رسیده است، نمایش داده خواهد شد.
حضور در این کارگاه برای تمامی علاقمندان آزاد است 

عکس های راه یافته به بخش نمایشگاه چندی پیش در قالب پنجاه و ششمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در نگارخانه چیلیک با عنوان دومین جشنواره کانون عکس مشهد به نمایش گذاشته شد.

 بنا بر متن فراخوان " پایگاه عکس چیلیک " متعهد شد تا بر اساس رای و ارزیابی کاربران " پایگاه عکس چیلیک " به سه عکاس منتخب این نمایشگاه از سوی " پایگاه تخصصی کتاب عکس " سه بسته با اعتبار پانصدهزار ریال و سه عکاس خلاق با نگاه ویژه این مجموعه را به عنوان میهمان به تور عکاسی چیلیک دعوت نماید که اسامی منتخب کاربران در این مراسم اعلام خواهد شد. 

دومین دوره این جشنواره به دبیری نوشین وفادار و داوری آن بر عهده: افشین شاهرودی، رومین محتشم، مسعود توجهی، سیدمجتبی خاتمی و امین ابراهیمی بوده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست