1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه فراخوان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح برگزار می شود

اختتامیه فراخوان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح برگزار می شود

مراسم اهدای جوایز عکاسان برگزیده و برندگان فراخوان چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانح در پژوهشکده سوانح طبیعی برگزار می شود.

پوستر اختتامیه چهارمین مسابقه عکس حوادث و سوانحبه گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقه عکاسی حوادث و سوانح با برگزاری مراسم اهدای جوایز عکاسان برگزیده چهارمین دوره این مسابقه عصر روز یکشنبه ۲۷ خردادماه جاری همزمان با روز جهانی بیابان‌زایی در سالن همایش پژوهشکده سوانح طبیعی در تهران برگزار می‌شود.

بنا بر اعلام مهناز شفیعی دبیر مسابقه در این دوره از رقایت تصویری تعداد ۱۵۰۰ قطعه فایل عکس از سوی شرکت کنندگان به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت پس از بررسی و ارزیابی و برگزاری مراسم داوری آثار دریافتی توسط: محمد خادمیان طرقی، سیف‌الله صمدیان، محمد خدادادی مترجم‌زاده، فرهاد فخریان، سید امیرحسین گرکانی، تعداد ۱۰۱ قطعه عکس از ۶۱ عکاس به بخش نمایشگاه چهارمین دوره مسابقه عکاسی حوادث و سوانح و کتاب این مسابقه راه یافتند.

در این مراسم که از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل پژوهشکده سوانح طبیعی با حضور اساتید و داوران عکاسی و متخصصین حوادث و سوانح طبیعی برگزار می شود، پس از رونمایی از کتاب حوادث و سوانح، عکاسان برگزیده معرفی و با اهدای جوایز و لوح از ایشان تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی عکس اعتراضی خودسوزی راهب بودایی به ثبت رسید
پسین
نشست نقد و بررسی نمایشگاه عکس زاستار در گالری ثالث

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست