1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اختتامیه چهارمین جشنواره عکس نگاران برگزار می شود

اختتامیه چهارمین جشنواره عکس نگاران برگزار می شود

اختتامیه چهارمین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران شامگاه سه شنبه ۱۶ اسفندماه در سالن اشراق مجتمع فرهنگی هنری ارشاد سیستان و بلوچستان برگزار می شود.


به گزارش  پایگاه عکس چیلیک در این مراسم که با حضور دکتر علی سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، دکتر مهدی نجارپیشه دبیر جشنواره و اعضای کانون عکاسان مستقل سیستان و بلوچستان و عکاسان مدعو و میهمان در سالن اشراق برگزار می شود گزارش عملکرد دبیرخانه برای عکاسان و حاضرین ارایه شده و از عکاسان برگزیده هیات داوران چهارمین دوره جشنواره عکس نگاران تقدیر می شود.

اختتامیه چهارمین جشنواره عکس نگاران برگزار می شود
اسحاق آقایی، محسن کابلی، پیمان حمیدی پور، حامد صادقی، صابر قاضی، سروش جوادیان، بابک کنعانی، صادق رودشتی، مریم نعمت الهی، مریم ترابی، سحر شمسی پور، اصغر بشارتی، سیدحسن فتاحیان، یاسر محمدخانی، حسین امین جعفری، ساسان جوادنیا، محمدمهدی ورال، قدیر وقاری شورچه و ندا رهگذر به عنوان عکاسان پذیرش شده در دبیر خانه و سایر عکاسان بومی از جمله حاضرین این رویداد ملی هستند.
جاسم غضبانپور، محمود میربزرگ، محمدرضا چایفروش، صادق سوری و مهدی سروری از اعضای هیات داوران چهارمین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران هستند که عصر روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری، نزدیک به دوهزار قطعه فایل عکس را مورد ارزیابی و داوری قرار دادند و در نهایت عکاسان برگزیده در بخش های: طبیعت(طبیعت، منظره و چشم انداز، ارتباط متقابل انسان و طبیعت)، مردم نگاری (با رویکرد مستند) و بخش ویژه (با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی) تعیین شدند.

اختتامیه چهارمین جشنواره عکس نگاران برگزار می شود
کارگاه آموزشی «ایده پردازی در عکاسی» توسط استاد محمدرضا چایفروش از جمله نشست های آموزشی این جشنواره بوده و کارگاه آموزشی استاد جاسم غضبانپور با عنوان «انتظار فردا از امروز» پایان بخش برنامه های چهارمین جشنواره عکس نگاران خواهد بود.
احبار و دیگر گزارش های ارسالی از دبیرخانه جشنواره عکس نگاران مستقر در استان سیستان و بلوچستان بلافاصله پس از دریافت در بخش سرخط رسانه  پایگاه عکس چیلیک و شبکه اجتماعی این رسانه منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
‌نمایشگاه عکس‌های مضحکه در موزه عکسخانه شهر
پسین
فرزاد هاشمی: قرار نیست حکومت تعیین کند که عکاس چه کند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست