1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اطلاعیه دبیرخانه چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث

اطلاعیه دبیرخانه چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث

دبیرخانه چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث با صدور اطلاعیه ای بر عدم امکان تمدید مهلت زمانی این رویداد فرهنگی_هنری تاکید کرد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک دبیرخانه فراخوان چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث با ارسال اطلاعیه ای خطاب به شرکت کنندگان، علاقمندان و عکاسان متقاضی حضور در این جشنواره بر عدم امکان مهلت زمانی دریافت عکس و آثار توسط این دبیرخانه تاکید کرد.
متن اطلاعیه صادر شده با تاکید بر زمان بندی صحیح ذکر شده در فراخوان یادآور شده است: با وجود فرصت ۱۰۰روزه و زمان مناسب برای هر گونه برنامه ریزی و مشارکت توسط شرکت کنندگان و عکاسان، اطلاع رسانی فراخوان چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث در تاریخ دی ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت و رصد کشوری دبیرخانه، حاکی از رضایت بخش بودن همکاری غالب شرکت کنندگان می باشد، با این حال متاسفانه! اختلال های پیاپی شبکه نبایستی دلیل ارسال های دقیقه نودی باشد و تجربه نشان داده است حرفه ای‌ترها ارسال ها را به آخرین روز و آخرین ساعات واگذار نمی کنند.
آخرین مهلت دریافت عکس در متن فراخوان ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ذکر شده است و دبیرخانه تا پایان سال جاری پذیرای عکس های ارسالی می باشد و این زمان به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد. 

پوستر اطلاعیه دبیرخانه چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث
متن اطلاعیه در بخشی دیگر با اشاره به مصاحبه های منتشر شده از اعضای گروه کارشناسی و داوری و ضرورت توجه عکاسان شرکت کننده به لحاظ موارد یاد شده در انتخاب ها و ارسال های شان افزود: گفت وگوهای منتشر شده توسط دبیرخانه با امیرحسین گرکانی با عنوان: «با عکاسی پیام های قدرتمندی به جامعه منتقل می شود»، مهناز شفیعی با عنوان «تمرکز فراخوان به محیط زیست با اولویت خشکسالی است»، فرهاد فخریان با عنوان «مصاحبه با فرهاد فخریان عضو گروه داوری جشنواره عکس سوانح و حوادث»، و محمد خادمیان با عنوان «گفت‌وگو با محمد خادمیان داور چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث» با توجه به پرسش های مطرح شده با دبیرخانه و پیشنهادهای دریافتی از سوی عکاسان طراحی و انجام گرفت که امید داریم نتایج این سعی را در کیفیت نگاه و ایده و ارسال ها در روز داوری شاهد باشیم.
اطلاعیه با معرفی استان های تهران، کردستان و مازندران به عنوان صدرنشین های استقبال از فراخوان و اردبیل، هرمزگان، بوشهر، زنجان و کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قعرنشین استقبال از فراخوان یاد کرد و از تمامی دغدغه مندان موضوع محیط زیست، خشکسالی، پدیده گرد و غبار، جنگل زدایی، بیابان زایی، آلودگی هوا و .. دعوت به حضور کرد.
مهناز شفیعی دبیر این فراخوان و محمد خادمیان طرقی، سیف‌الله صمدیان، محمد خدادادی مترجم‌زاده، فرهاد فخریان، سید امیرحسین گرکانی اعضای گروه داوری این جشنواره‌اند و بیش از پنجاه میلیون تومان جایزه نقدی در انتظار نگاه های برگزیده عکاسان می باشد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
امیرحسین گلپور: ابزار مهمه، ولی نبودنش دلیل نمیشه پیشرفت نکنیم
پسین
عکاسان برگزیده دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست