1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی برگزیدگان مسابقه عکس « بیرق سرخ » معرفی شدند

اسامی برگزیدگان مسابقه عکس « بیرق سرخ » معرفی شدند

 

روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کرد: در پی برگزاری مسابقه ی عکس "بیرق سرخ" به دبیری احسان بالایی، که با آثار عکاسانی از سراسر کشور و با موضوع محرم، فرهنگ عاشورایی و هیئات مذهبی برگزار شد، هیات داوران هفتاد عکس را شایسته حضور در بخش نمایشگاه دانسته و هنرمندان زیر به عنوان نفرات برتر معرفی کردند:
در بخش تک عکس «جمشید فرجوندفردا» از بیجار رتبه اول، «امیر قادری» از اراک رتبه دوم و «حمیدرضا مجیدی» و «فاخته جلایر‌نژاد» از اراک به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تصویری «یوسف اکبری پابندی» از تبریز رتبه اول، «طاهره‌السادات سیداردکانی» از شاهرود در رتبه دوم و «پیمان ملکی‌مقدم» از تهران رتبه سوم را به دست آوردند.

 

همچنین هیئت داوران این مسابقه، عکس های «مرتضی رفیع‌خواه» از رشت و «علیرضا امین‌منش» از اصفهان را شایسته تقدیر دانستند.

گفتنی است، مسابقه سراسری بیرق سرخ به منظور غنی‌سازی فرهنگ عاشورایی و در راستای به ثبت رساندن تاریخ شفاهی این واقعه با تلاش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی و به همت خبرنامه هیئات مذهبی کشور در محرم ۱۴۳۰ برگزار شد.

نفرات برگزیده این مسابقه برای اطلاع از چگونگی دریافت جوایز خود، از ۹ شهریورماه با واحد سمعی و بصری سازمان تبلیغات اسلامی به شماره ۰۲۱۶۶۴۶۸۴۴۰ تماس حاصل نمایند.
———————————————————————————————————————————————————————————-

لازم به ذکر است که خبر ارسالی به واحد اطلاع رسانی "پایگاه عکس چیلیک" فاقد اسامی راه یافتگان بوده است که به محض دریافت، متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست