1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی راه یافتگان به دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها

اسامی راه یافتگان به دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها

با انجام نشست داوری توسط داوران، اسامی راه یافتگان به دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها معرفی شد.
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی دبیرخانه فراخوان دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها با پایان داوری بخش عکس دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی اعلام شد.
داوران دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها
برهمین اساس در بخش ملی و خوزستان: جابر غلامی از مرکزی (۵عکس)، علی اصغر یوسفی از مرکزی(۴عکس)، محمد رضایی از مازندران (۳عکس)، علی ابک از سمنان (۲عکس)، علی معرف از خوزستان (۲عکس)، مرتضی یاقوتی از خوزستان (۲عکس)، علیرضا محمدی از خوزستان(۲عکس)، رضا رمضانی از قم(۲عکس)، سید عقیل غراوی از خوزستان(۲عکس)، امیر قادری از مرکزی، سیدرضا مهری از خراسان رضوی، محمد وحدتی از قم، جهانگیر رستمی از خوزستان، مهزیار مهدی پور از خوزستان، علی احمدی نژاد از اصفهان، مرتضی صالحی از اصفهان، احمد بلباسی از تهران، سعید قاسمی از اهر به مرحله نمایشگاه راه یافتند.

داوران دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها/ کمال الدین شاهرخ
در بخش عکاسی با تلفن همراه: معصومه عبدی از مرکزی(۲عکس)، محمدهادی خسروی از فارس (۲عکس)، مهدی حاجیان فروشانی از اصفهان(۲عکس)، حامد خلیلی از تهران، مهدی شاهویسی از خوزستان، سجاد فرضی از خوزستان، زهرا مهدویان از خوزستان، امیر قیومی از فارس، هادی افشار از فارس و محمدحسین صلواتی از خراسان رضوی پذیرفته شدند.

داوران دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها
در بخش عکاسان غیر ایرانی: محمد خلیل هنود(۲عکس)،موفق ریاض عوده ماجد(۲عکس)، لیث احمد هادی الموسوی، عباس الشریفی، علی منتظر الوئلیی، حسن علی عبدالرضا، حسن النجار از کشور عراق به مرحله نهایی راه یافتند.

داوران دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب ها/ مجید ناگهی
گفتنی است پس از پایان مهلت ارسال آثار، تعداد ۲ هزار و ۸۳۵ فریم فایل عکس از سوی ۳۸۰ شرکت کننده به نشانی دبیرخانه فراخوان دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها ارسال شد که پس از شش ساعت داوری، تعداد ۵۵ قطعه عکس به بخش نمایشگاه و مرحله چاپ در کتاب راه یافت.


لازم به ذکر است؛ داوری آثار بخش عکس فراخوان دومین سوگواره ملی پایتخت موکب ها توسط: مجید ناگهی، کمال الدین شاهرخ و سامر الحسینی از کشور عراق به دبیری محمد آهنگر صورت پذیرفت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عکاسان برگزیده جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» تقدیر شدند
پسین
کتاب «تاریک خانه های یک شهر» رونمایی می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست