1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان وبرگزیدگان جشنواره عکس رضوی سال۱۳۹۱

اسامی راه یافتگان وبرگزیدگان جشنواره عکس رضوی سال۱۳۹۱

بنا بر رای هیات داوران جشنواره عکس رضوی، اسامی راه یافتگان به بخش نمایشگاه جشنواره معرفی و از برگزیدگان این جشنواره در شهر تبریز دعوت و تقدیر به عمل آمد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " بر اساس اعلام رای هیات داوران جشنواره، سیدمحسن سجادی از تهران رتبه نخست، مهدی طاهری به عنوان رتبه دوم و همچنین مهدی مصباحی، سجاد انتظارمهدی و امین خسروشاهی هر سه عکاس از مشهد به عنوان رتبه های سوم تا پنجم این دوره از جشنواره انتخاب شدند.

نفرات اول تا پنجم این جشنواره علاوه بردریافت دیپلم افتخار و تندیس جشنواره به ترتیب ۳۰، ۲۵، ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کردند.

هیات داوران جشنواره همچنین سیدصادق حسینی از شیراز، یوسف‌ اکبری پابندی از تبریز، عطا رنجبرزیدانلو از قوچان، محمود بازدار از مشهد، فاطمه قلویسی از زنجان و رضا نظام‌دوست از مشهد را به عنوان عکاسان برگزیده جشنواره عکس رضوی معرفی و با اهدای دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ پنج میلیون ریال جایزه نقدی از ایشان تقدیر کرد.
لازم به ذکر است از میان ۲۸۱۵ قطعه عکس رسیده از ۳۶۰ عکاس از ۶۷ شهر و ۳۲ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره عکس رضوی، ۴۸ قطعه عکس از ۳۷ عکاس به بخش نمایشگاه مسابقه راه یافتند.

‌اسامی عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاه مسابقه جشنواره سراسری عکس رضوی به این ترتیب اعلام شده است:
سیدمحسن سجادی از تهران، سجاد انتظارمهدی از مشهد، محسن اسماعیل‌زاده از مشهد، حمید موقر از قوچان، رضا نظام‌دوست از مشهد، امین خسروشاهی از مشهد، محمود بازدار از مشهد، عطا رنجبر‌زیدانلو از قوچان، فرزانه فرحبخش از نیشابور، حمیدرضا هلالی از نیشابور، صادق صنعتی‌آیسک از مشهد، حسین ملکی از اردبیل، حجت‌الله عطایی از قم، مهدی محرمی از مشهد، حسن توکلی از مشهد، محمد موقر از قوچان، سیدصادق حسینی از شیراز، آنیتا حسنعلی‌زاده از قوچان، هادی یعقوبیان‌موخر از طبس، سیدمحمدهادی شفیعی از مشهد، محمدعلی رضایی از مشهد، مهدی مصباحی از مشهد، مهدی فاضل از مشهد، رضا معتمدی از نیشابور، حمیدرضا بازرگانی از زنجان، فاطمه قلویسی از زنجان، مهناز جلالی‌فرد از تربت حیدریه، امیر عنایتی از تربت حیدریه، مهدی طاهری از تهران، رباب جویانی از تبریز، صابر قاضی از تبریز، سجاد پاداش از اردبیل، جواد نادری از نیشابور، نیما نجف‌زاده تربتی از مشهد، فرامرز عامل‌بردباری از مشهد، ابراهیم مطاعی از قوچان و یوسف اکبری‌پابندی از تبریز.

چهارمین جشنواره سراسری عکس رضوی از سلسله جشنواره های سراسری و بین المللی رضوی است که بخش عکس آن طی سال جاری در شهر تبریز برگزار برگزار شد.
——————————————————————————————————————————————————————–
" پایگاه عکس چیلیک " ضمن تشکر از ارسال این خبر توسط برگزیدگان جشنواره جهت رفع هرگونه شبهه و تنویر اذهان مخاطبین و پرسش های مطرح در این خصوص، اعلام می نماید: متاسفانه! با وجود زحمات و برنامه ریزی های داخلی جشنواره، ضعف در سازمان اطلاع رسانی و نظام اجرایی این چنین جشنواره هایی امکان انتشار اطلاعات کامل تری اعم از: نمایشگاه عکس ها، اسامی گروه داوران، تاریخ و زمان و نحوه داوری، چگونگی امکان مشاهده نمایش آثار و … را  میسر نمی نماید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست