1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اصغر بشارتی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

اصغر بشارتی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

اصغر بشارتی عکاس ایرانی در اشتراک بهاری اش به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۳ با انتشار تصویری از هفت سین ایرانی و ویدئویی از ساز نوازی بهارانه مردم منطقه جنوب ایران با مخاطبین خود گفت‌وگو کرد.

اصغر بشارتی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک این عکاس مولف و مستندساز قوم شناس، علاوه بر پژوهشگر تصویری جنوب ایران، صاحب کتاب عکس رزیف که شامل آیین سنتی ساکنین بندر لافت است در پست بهاری اش به بهانه نوروز ۱۴۰۳ نوشت:
حلول سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را تبریک عرض می نمایم
اصغر بشارتی/ ۱۴۰۳

مدیریت و همکاران دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک برای اصغر بشارتی استاد مجرب عکاسی و تصویربرداری زیر آب و ساکن در جزیره قشم، آرزوی سالی مبارک و موفق‌تر را در حوزه اخلاق، زندگی، عکاسی، سعی و زیست مسئولانه در حوزه شهروندی جمعیت فرهنگ و هنر ایران زمین دارد.

دنبال کنندگان و مخاطبین این رسانه می توانند با معرفی اشتراک بهاری عکاسان و دید عکاسانه ایشان، بانی معرفی عکس و متن و نام عکاس در طی روزهای نوروز ۱۴۰۳ باشند.

محتوای اطلاعات این صفحه علاوه بر سایت و نمایش در «پایگاه عکس چیلیک»، از طریق نشانی @Chiilick و شبکه اجتماعی این رسانه در کانال اخبار در تلگرام، اینستاگرام و ایکس(توئیتر) بازنشر می شود.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
سعید محمودی ازناوه و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳
پسین
رضا جلالی و اشتراک بهاری اش در نوروز ۱۴۰۳

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست